eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOgraniczenie mocy a zużycie paliwa › Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
    Date: Tue, 26 May 2009 13:32:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <gvgk0d$9ec$2@news.onet.pl>
    References: <gvgcdp$bfg$1@news.task.gda.pl> <gvgcfa$7e5$4@news.wp.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: afbu234.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1243337549 9676 95.49.46.234 (26 May 2009 11:32:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 May 2009 11:32:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <5...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:600083
    [ ukryj nagłówki ]

    n...@s...com pisze:

    >> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
    >
    > Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
    Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
    ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
    bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: