    From: Paweł <l...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ograniczenie dostępu do netu w Samsung Avila 5230
    Date: Thu, 10 Dec 2009 09:41:46 +0100

    > Jak najbardziej, wystarczy wpisac zly APN.
    > Albo zle haslo, wtedy trzeba bedzie swiadomie potwierdzic.
    >
    > J.

    Do J.F.

    Próbowałem edytować default'owe ustawiania połączeń ale wprowadzanie zmian
    nie jest możliwe.
    Tak jakby wszytkie parametry (strona domowa, hasła, IP itp.) były wpisane na
    stałe przez usługodawcę (ERA)...

    Pomysł jest jak najbardziej dobry, gdyż nie chodzi mi o zupełne pozbawianie
    dziecka dostępu do sieci lecz raczej o świadome jego używanie (a nie
    przypadkowe łączenie z siecią przez koleżankę córki sprawdzającej możliwości
    telefonu).

    Jeśli się nie da edytować ustawień to pewnie zablokuję usługę jak radził
    <Morek>.

    Dziękuję Wam obu za odzew.

    Pozdrawiam,

    Paweł