-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenia prędkości
Date: Tue, 8 May 2012 09:58:13 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 28
Message-ID: <joajmh$9hs$1@news.task.gda.pl>
References: <jo8nec$3h6$1@mx1.internetia.pl> <joa5ck$8m8$1@news.task.gda.pl>
<4fa8bb02$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
<joaghu$21h$1@news.task.gda.pl>
<4fa8c926$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1336463889 9788 95.50.150.117 (8 May 2012 07:58:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 May 2012 07:58:09 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2447907
[ ukryj nagłówki ]Cavallino wrote:
> Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:joaghu$21h$...@n...task.gda.pl...
>> Cavallino wrote:
>>> Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w
>>> wiadomości grup dyskusyjnych:joa5ck$8m8$...@n...task.gda.pl...
>>>> anacron wrote:
>>>>> Ktoś może się orientuje, od czego zależy, czy w danym miejscu
>>>>> stawiają 70, czy 50, czy 40? Jest to na zasadzie dobrowolności,
>>>>> czy istnieją jakieś sztywne wytyczne odnośnie możliwego/zalecanego
>>>>> ograniczenia?
>>>>
>>>> od tego czy samochód ciężarowy podczas deszczu nie wyleci z
>>>> zakrętu...
>>>
>>> No to limity powinny dotyczyć tylko deszczu.
>>
>> w wielu krajach tak sie własnie robi stawia się znaki z dodatkowym
>> ograniczeniem podczas złych warunków pogodowych.
>
> Tak wiem, że Polska to chory kraj z kretynami pozatrudnianymi w
> okolicach dróg.
swego czasu widziałem kuriozum. na sporym odcinku drogi zmieniano
oznakowanie polegało to na tym że w okolicach istniajacy znaków stawiano
nowe słupki i wieszano takei same znaki, efekt był boski każdy znak był
zdublowany w odległosci ok 2 do 4 metrów.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.12 10:23 Grejon
- 08.05.12 10:44 Tomasz Pyra
- 09.05.12 01:32 Pawel \"O'Pajak\
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=