  • 11. Data: 2017-07-03 19:43:47
    Temat: Re: Ogłoszono start produkcji: ten piątek
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.07.2017 o 19:01, z pisze:

    > Kopalni czy innym instrumencie. To się zrobił wielki rynek spekulacyjny
    > i mnogość walut. Dla mnie to za wysokie progi. Nie lubię grać w kasynie.
    > Za stary na to jestem. Chętnie bym sobie pokopał. Lubię sprzęt w stelażu
    > na pająka. piękny widok. :-)
    > http://tiny.pl/g1475

    O - może to jest pomysł - zamiast tesla walla postwić koparkę i
    normalnie za to kupić prąd:P

    Shrek

  • 12. Data: 2017-07-03 19:46:55
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Czyli biedni dorzucili się bogatym. Kapitalizm pełną gębą;)

    Przecież bidok z okolic Jackowa się (podobno) na tę TESLę zapisał, i teraz
    do niego dotarło, ze nie będzie promocji.
    Ot buduje argumenty, dlaczego nie będzie miał Tesli i zostanie przy złomie
    za 500$

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2017-07-03 19:52:26
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Co Ty z tym Jackowem? Dobrze się czujesz? Co Ci ta stara polska parafia
    > katolicka w Chicago przeszkadza?

    Mnie nic.
    W końcu doczytałeś, o czym mowa...

    > I czemu ciągle o niej wspominasz? :-)

    Wiesz, mawiają, że Rosja to nie kraj, tylko stan umysłu -- masz dużo
    wspólnego z takim stwierdzeniem, ba jesteś idealnym przykładem.

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2017-07-03 22:00:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 17:52, Pszemol pisze:

    > Ze względu na dużą liczbę osób którzy już zapisali się w kolejce (ok pół
    > miliona rezerwacji po $1000)

    Fajna piramida. ;)

    > ci którzy dziś zechcą kupić to auto będą
    > musieli czekać do końca 2018 roku lub dłużej na swój samochód.

    Albo wieczność. Jeśli powyżej, całkiem przypadkiem, napisałem prawdę. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2017-07-03 22:37:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > Też przeoczyłem. Podupadłem trochę na zdrowiu i nie miałem na to głowy.
    > Dopiero jak znajomy "komunista" chciał kupić komputer do graniai nie
    > mógł kupić GPU... połknąłem bakcyla. Ale to już po ptokach.
    > Na razie hobbystycznie planuję kupić 2 x rx460. Są dostępne i tanie i
    > niestety wolniejsze. Ale są:-)

    Erę kopania bitcoins za pomocą peceta to już dawno przespałeś... dziś nie
    ukopiesz więcej niż za prąd pędzący tego peceta zapłacisz.

    > Kopalni czy innym instrumencie. To się zrobił wielki rynek spekulacyjny
    > i mnogość walut. Dla mnie to za wysokie progi. Nie lubię grać w kasynie.

    Faktycznie jest to inwestowanie czysto techniczne bo bitcoin nie
    reprezentuje żadnej konkretnej wartości, więc trudno mu policzyć jakieś
    "fundamenty" jak P/E czy tym podobne. Ostatnia hossa podobno była
    podyktowana parciem na bitcoin do wykupywania się z ransomware....

    > Za stary na to jestem. Chętnie bym sobie pokopał. Lubię sprzęt w stelażu
    > na pająka. piękny widok. :-)
    > http://tiny.pl/g1475

    Ale to już nie działa, poczytaj zanim zainwestujesz w gpu do kopania.

    > Potencjalnie stać mnie na koparkę o mocy 80-100MH ale się waham :-)

    Good luck.

  • 16. Data: 2017-07-03 22:37:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli biedni dorzucili się bogatym. Kapitalizm pełną gębą;)

    Biedni nie płacą dużo podatków. Dorzucili się średni tym bogatszym średnim.

  • 17. Data: 2017-07-03 22:52:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > O - może to jest pomysł - zamiast tesla walla postwić koparkę i
    > normalnie za to kupić prąd:P

    Z tego co czytam nie starcza ukopanej kasy nawet na prąd do pracy
    koparki...

  • 18. Data: 2017-07-03 22:52:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
    > Shrek w

    > Przecież bidok z okolic Jackowa

    A ty znowu - po co ta obsesja z tym Jackowem... ??

    > się (podobno) na tę TESLę zapisał, i teraz
    > do niego dotarło, ze nie będzie promocji.
    > Ot buduje argumenty, dlaczego nie będzie miał Tesli i zostanie przy złomie
    > za 500$

    Przy odrobinie szczęścia może się załapię właśnie. Dlatego warto było się
    względnie wcześnie zapisać w kolejce...

  • 19. Data: 2017-07-03 22:52:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Wiesz, mawiają, że Rosja to nie kraj, tylko stan umysłu -- masz dużo
    > wspólnego z takim stwierdzeniem, ba jesteś idealnym przykładem.

    Zastanów się lepiej dlaczego tak bardzo Ciebie to drażni... i dlaczego Ty
    wlaśnie to tak bardzo przeżywasz.

  • 20. Data: 2017-07-03 22:52:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak <m...@o...pl> wrote:

    > Fajna piramida. ;)

    E tam... jak tylko firma nie zbankrutuje to nic nie tracisz zapisując się.
    To $1000 jest zwrotne w 100%.

    > Albo wieczność. Jeśli powyżej, całkiem przypadkiem, napisałem prawdę. :P

    Jas Fatalista z Ciebie?