  • 11. Data: 2011-03-16 11:24:57
    Temat: Re: Oglądam ogłoszenie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Czarek Daniluk

    > Tarcze hamulcowe, może już dwumasa, może filter cząstek stałych ;) Na
    > pewno Niemiec ot tak po zrobieniu przeglądu nie zaczął się go pozbywać
    > :)

    A dlaczego niby nie? Chciał sprzedać, to sprzedaje, a że wypadł akurat
    przegląd, to go zrobił. Miał nie robić?

  • 12. Data: 2011-03-16 11:31:13
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 07:46, Czarek Daniluk pisze:

    > Oglądałem też tego i zastanawiałem się
    > http://otomoto.pl/citroen-c5-homologacja-ciezarowa-C
    16392215.html
    > Jednak zadałem zapytanie - czy samochód jest przed wymianą rozrządu
    > czy po wymianie, i od sprzedającego dowiedziałem się, iż w tych
    > samochodach wymienia się rozrząd co 150kkm lub co 10 lat ROTFL.

    Nie rozumiem twoich śmiechów chichów Potwierdzam w normalnym użytkowaniu
    150 tys. lub 10 lat a przy wzmożonej eksploatacji 110 tys. lub 10 lat.

    W ramach tzw "strzyżenia baranów"

  • 13. Data: 2011-03-16 13:56:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...
    On 16 Mar, 06:55, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

> [...]

    czy po wymianie, i od sprzedającego dowiedziałem się, iż w tych
    samochodach wymienia się rozrząd co 150kkm lub co 10 lat ROTFL.
    ----------------------------------
    No to nie wyjątek że tak jest napisane w książce. Obecnie sporo auta ma taki
    lub większy przebieg pomiedzy zmiana rozrządu
    ----------------------------------
    Na co odpisałem mu zadając jeszcze jakieś dodatkowe pytania i rzucając
    stwierdzenie, iż w starszym modelu z tym silnikiem w książce
    serwisowej jest wymiana co 120kkm, ale ASO zalecało wymieniać co
    100kkm bo często rozrząd potrafił nie dotrwać do tego magicznego
    przebiegu - pozostało bez odpowiedzi.
    -----------------------------------
    Ale czego oczekujesz że jak jest wymina częsci na 150 tys to wszyscy będa w
    to wątpić i wymieniać po 100 tys bo gdzieś w necie chodzi pogłoska że może
    nie dotrwać. Po to w końcu jest książka serwisowa żeby wiedziec co ikiedy
    wymieniać. Chcesz szybciej - Twoja sprawa ale nie oczekuj że to będą robić
    wszyscy bo sa niefni konstruktorom silników.
    ------------------------------------
    Podejrzewam że w tym samochodzie
    jest 50kkm do drugiej wymiany rozrządu - licznik skręcony i tak głupio
    sprzedający próbuje wcisnąć kit kupującemu, żeby nie przedobrzyć z
    przebiegiem paska ;)
    --------------------------------------
    Jakiś podejrzewający jesteś. Proponuję zakup nowego i jazda z promu do
    salonu za lawetą żeby dopilnować czy auto nie spadło.

  • 14. Data: 2011-03-16 14:13:23
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 15/03/2011 19:44, Czarek Daniluk wrote:
    > Hej.
    > Oglądam sobie ogłoszenie:
    > http://otomoto.pl/citroen-c5-bezwypadkowy-C17948004.
    html

    > zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
    > są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece
    > żarowe w samochodzie ;)
    > Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
    > samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki
    > serwisowej :)

    Wklej na bezwypadkowe, tam ci jeszcze dodatkowo po zdjeciu 400x200
    piskeli komorka powiedza, ktory panel byl klepany i ze szczelina miedzy
    drzwiami jest o 3mm za szeroka.

    Kamil

  • 15. Data: 2011-03-16 15:23:55
    Od: Leonid2009 <l...@l...pl>

> [...]
    > jest 50kkm do drugiej wymiany rozrządu - licznik skręcony i tak głupio
    > sprzedający próbuje wcisnąć kit kupującemu, żeby nie przedobrzyć z

    Normalnie prawdziwy z Ciebie Sherlock, dawaj na jakas liste bede na
    Ciebie głosował.

  • 16. Data: 2011-03-16 15:58:54
    Temat: Re: Oglšdam ogłoszenie
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-15 22:56, PJ pisze:
    > //A w ogole to mam wrazenie ze jedna kreska skreslono to czego NIE
    > wykonano, a to co zrobiono to X.
    >
    > to jest już nas dwóch, wystarczy popatrzyć na ten fragment o klimie
    > poniżej, zresztą jest telefon, e-mail te dwa wpisy łatwo
    > zweryfikować ... ja bym się bardziej zainteresował DPF-em, jest czy go
    > nie ma ?
    >
    > P.

    Generalnie to ja raczej już szukam benzyny 2,0 16V, nie pogardzę też 1,8
    16V po liftingu ;)
    Może być z gazem, jeśli nie to zagazuję sam na takich podzespołach na
    jakich będę chciał.

    Pozdrawiam !

  • 17. Data: 2011-03-16 22:05:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-16 14:13, Kamil pisze:
    html

    > Wklej na bezwypadkowe, tam ci jeszcze dodatkowo po zdjeciu 400x200
    > piskeli komorka powiedza, ktory panel byl klepany i ze szczelina miedzy
    > drzwiami jest o 3mm za szeroka.

    Nie wyciągaj zinka z lasu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak