  • Data: 2011-03-16 07:46:35
    Temat: Re: Oglądam ogłoszenie
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Mar, 06:55, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Mnie bardziej zastanawiaj daty.
    > Przegl d zrobiony w 10/10
    >
    > Na przegl dzie powiedzieli co jest do wymiany i wstawi auto do komisu
    > gdzie ju stoi p roku.

    Tarcze hamulcowe, może już dwumasa, może filter cząstek stałych ;)
    Na pewno Niemiec ot tak po zrobieniu przeglądu nie zaczął się go
    pozbywać :)

    Oglądałem też tego i zastanawiałem się
    http://otomoto.pl/citroen-c5-homologacja-ciezarowa-C
    16392215.html
    Jednak zadałem zapytanie - czy samochód jest przed wymianą rozrządu
    czy po wymianie, i od sprzedającego dowiedziałem się, iż w tych
    samochodach wymienia się rozrząd co 150kkm lub co 10 lat ROTFL.
    Na co odpisałem mu zadając jeszcze jakieś dodatkowe pytania i rzucając
    stwierdzenie, iż w starszym modelu z tym silnikiem w książce
    serwisowej jest wymiana co 120kkm, ale ASO zalecało wymieniać co
    100kkm bo często rozrząd potrafił nie dotrwać do tego magicznego
    przebiegu - pozostało bez odpowiedzi. Podejrzewam że w tym samochodzie
    jest 50kkm do drugiej wymiany rozrządu - licznik skręcony i tak głupio
    sprzedający próbuje wcisnąć kit kupującemu, żeby nie przedobrzyć z
    przebiegiem paska ;)

    Pozdrawiam !