  • Data: 2011-03-15 22:28:07
    Temat: Re: Oglądam ogłoszenie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Mar 2011 12:44:35 -0700 (PDT), Czarek Daniluk wrote:
    >Oglądam sobie ogłoszenie:
    >http://otomoto.pl/citroen-c5-bezwypadkowy-C17948004
    .html

    >zdjęcie książki serwisowej - albo ja nie wiem jaki jestem, albo Niemcy
    >są bardzo nadgorliwi i wymieniają co 20kkm płyn hamulcowy i świece
    >żarowe w samochodzie ;)

    No co - skoro w renufkach wymienia sie cewki co przeglad, to w pugach
    mozna swiece :-)

    >Poza tym sprzedający mógłby nie strzelać tej samej pieczątki i tym
    >samym długopisem wypełniać - pewnie made in china książki
    >serwisowej :)

    trudno zeby serwis zmienial pieczatki co 5 miesiecy, a dlugopisy sa
    jednak rozne. Osoby tez.

    A w ogole to mam wrazenie ze jedna kreska skreslono to czego NIE
    wykonano, a to co zrobiono to X.

    Plyn hamulcowy mozna zmieniac czesto, wcisnie sie kierowcom ze tak
    trzeba, to potem trzeba kombinowac jak im wytlumaczyc ze nie az tak
    czesto :-)

    J.