  • 1. Data: 2004-11-03 21:29:56
    Temat: 'Oglądalność' gadu-gadu.pl
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    Tak sobie natrafiłem na:
    http://firma.interia.pl/badania/pozycja
    i wychodzi, że gadu-gadu.pl jest piątą najczęściej odwiedzaną stroną w
    polskim internecie. Jak myślicie, czy rzeczywiście ludzie nałogowo szukają
    nowych wesji, czy wynika to tylko z faktu łączenia się ze stroną przez
    użytkowników komunikatora? Bo w końcu np. taki banner brany jest z http:
    http://adserver.gadu-gadu.pl/getbanner.asp?m=1

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2004-11-04 09:14:18
    Temat: Re: 'Oglądalność' gadu-gadu.pl
    Od: Maciej Lopacinski <m...@n...net>

    Sikoriusz I Wielki wrote:

    > Tak sobie natrafiłem na:
    > http://firma.interia.pl/badania/pozycja
    > i wychodzi, że gadu-gadu.pl jest piątą najczęściej odwiedzaną stroną w
    > polskim internecie.

    Nie. Przeczytaj tytuł wykresu "deklaratywny miesięczny zasięg" - czyli
    ankieterzy pytają się userów, a userzy odpowiadają. Na pytanie czy user
    rozróżnia używanie komunikatora od wejścia na stronę możesz sobie sam odpowiedzieć.

  • 3. Data: 2004-11-04 12:11:36
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    Maciej Lopacinski napisal dnia 2004-11-04 10:14:

    > Nie. Przeczytaj tytuł wykresu "deklaratywny miesięczny zasięg" - czyli
    > ankieterzy pytają się userów, a userzy odpowiadają.

    Ano fakt. Co tym bardziej mnie dziwi.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2004-11-07 00:32:46
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "Sikoriusz I Wielki" <m...@n...neostrada.pl> wrote in message
    > Ano fakt. Co tym bardziej mnie dziwi.
    Dziwi Cię? Popatrz kto rządzi tym państwem. Sami ich wybraliśmy. Liczba
    użytkowników Internetu rośnie coraz mocniej. Duży procent z nich korzysta z
    GG. Zrób eksperyment - wylosuj 10 liczb między pięcioma milionami a
    piętnastoma i porozmawiaj z osobami które wylosujesz. Wymagasz od nich
    rozróżniania tak elementarnych rzeczy jak URL serwisu HTTP, a korzystanie z
    komunikatora IM? Leppera od polityka nie rozróżniają... Straszne to jest. I
    przykre.

    Przepraszam za totalny OT.

    PS. Lepper się nie kryje - reszta próbuje coraz mniej. Nowa moda? Zróbmy z
    siebie debila to nas wezmą do rządu? Za dużo analizuję ;)

    Zdrówko.
    --
    [E-Mail:p#75;pl] [GG: 1655827] [TEL: +48 604 90 40 40]
    Legalny sprzęt 802.11a/b http://www.osbridge.pl/

  • 5. Data: 2004-11-11 14:29:29
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Paweł Tyll <o...@o...pl> wrote:
    > Dziwi Cię? Popatrz kto rządzi tym państwem. Sami ich wybraliśmy.

    To chyba wy! Ja głosowałem na innych. ;-)

    BP, PPNMSP :)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 6. Data: 2004-11-24 04:05:20
    Od: "verat" <v...@o...pl>

    wydaje mi się, że po prostu strasznie często padają im windowsy i co chwilę po
    instalce muszą sciagac i instalowac sobie gadulca (ktory sam zreszta rowniez
    pada dosc czesto) - czego wiec nie mieliby uzywac aktualniejszego ?

    osobiscie polecam kadu dostepne na http://kadu.net i rozsadniejszy system
    operacyjny ...

  • 7. Data: 2004-11-24 04:07:13
    Od: "michal" <v...@o...pl>

    nie wierze aby user mogl byc tak glupi

  • 8. Data: 2004-11-24 16:28:13
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    verat <v...@o...pl> napisał(a):
    > osobiscie polecam kadu dostepne na http://kadu.net i rozsadniejszy system
    > operacyjny ...

    IMO to nie jest wina systemu tylko userów, którzy nie potrafią o niego dbać
    a ich wiedza ograniczająca się do "format & reinstall" nie pozwala im na
    rozwiązywanie problemów w inny sposób.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/