  • 181. Data: 2018-01-05 00:59:19
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 22:18, Irokez pisze:

> [...]
    > bardzo często korzystam (w iOS niemożliwe), mogę wgrać na pamięć
    > urządzenia fotki od kumpla (w iOS niemożliwe) oraz to, że działa super z
    > moim radiem w samochodzie co jest również nieosiągalne dla iOS
    > (próbowałem, skończyło się na czarnym ekranie i ewentualnie kup każdą z
    > funkcjonalności osobno to BYĆ MOŻE zadziała) - głosowo podyktuję SMS i
    > wyślę, podyktuję gdzie ma zadzwonić, wyszukam gdzie stacja paliw w
    > googlach albo każę wytyczyć drogę do kina i się ładnie włącza nawigacja.
    > 5s tego nie potrafiło mimo męczenia go na różne sposoby.

    Czytałam niedawno na jakims portalu (może na wp.pl), że ci od ajfonów
    wymieniają klientom baterie i nawet obniżyli sporo ceny. Jak kogoś to
    interesuje to niech sobie poszuka na google.

    --
    animka

  • 182. Data: 2018-01-05 05:02:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Jednym słowem upierdoliło ci rękę a ty się cieszysz że paznokci nie
    > będziesz musiał obcinać. I radośnie twierdzisz że jej brak nie
    > przeszkadza.

    Raczej miał coś skopane z tym konkretnym egzemplarzem.
    Jeśli iPhone4 i iPhone5 nie laguje w taki sposób to jak może
    lagować iPhone5S który jest 2x szybszy od iPhone5?

  • 183. Data: 2018-01-05 05:04:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tylko u fanboy marki. U innych już nie.

    Albo skopany ten konkretny egzemplarz albo jakieś
    błędne interpretacje - może testował gdy jeszcze
    cała instalacja się nie zakonczyła?
    Nowe iOSy ściągają upgrade aplikacji i instalują je
    w tle - po takim restore z backupu faktycznie telefon
    może przymulać jeśli idzie w tle ściąganie 2-3 apek
    jednocześnie i instalacja 4tej. Takie rzeczy się nie
    dzieją na codzień jednak - myślę że ktoś błędnie ocenia.

  • 184. Data: 2018-01-05 05:06:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message
    > Wed, 3 Jan 2018 16:00:38 +0100, w
    > <5a4cf012$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>

    > To jednak Pszemolowi odpowiem,
    > że mój 6-letni smartfon jest jednak lepszy niż ten ajfon :).

    Myślę że każdy iPhone jest lepszy od tego jego iPhone,
    łącznie z moim starym iPhone5 i starutkim iPhone4
    żaden z nich nie laguje 3-4 sekundy aby pokazać pulpit!!!!
    Coś jest ewidentnie nie ten teges. Albo koleś ściemnia.

  • 185. Data: 2018-01-05 05:07:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Wszystkie urządzenia sobie muszą jakoś radzić z resetem.
    > W ajfonach jak widać się nie udało i trzeba było je "zwolnić"
    > To spowodowało narzekania klientów.
    > A to spowolnienie jest zmianą funkcjonalności podpadającą po
    > niedotrzymywanie umowy.
    >
    > Ty rozmawiasz o czymś innym? ;-)

    Nie mam do Ciebie już siły w kółko wałkować Ci że gadasz o czymś innym.

  • 186. Data: 2018-01-05 05:11:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > potem dostaniesz zwrot że zamoczyłeś. Jak trafisz na lepszy to wgrają soft
    > na nowo (co nie rozwiązuje mojego problemu).

    Podejrzewam, że w ogóle nie pokazałeś go w serwisie.
    Bo lagi typu 2-4 sekundy SĄ NIEMOŻLIWE!
    Bajki jakieś opowiadasz albo miałeś zepsuty telefon.

> [...]
    > googlach albo każę wytyczyć drogę do kina i się ładnie włącza nawigacja.
    > 5s tego nie potrafiło mimo męczenia go na różne sposoby.

    Pieprzysz takie głodne kawałki że się słuchać nie da...
    Blutooth nie działa z samochodowym radiem? A dlaczego?
    SMSa nie podyktujesz? A o Siri słyszałeś???
    A jak chcesz z map googla korzystać zamiast applowskich
    to wystarczy dociągnać z AppStore apka o nazwie GoogleMaps.
    I masz to co chcesz mieć - po co takie sztuczne problemy stwarzasz?

  • 187. Data: 2018-01-05 05:12:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Takie życie, przynajmniej użytkownik wie, że musi wymienić baterię. W
    > ajfonie nie wymieni, więc telefon sztucznie spowolnią, aż będzie się
    > nadawał tylko do wyrzucenia, a fanboj ajfona kupi kolejną jednorazową
    > zabawkę za 1500$.

    1500 dolarów? Wyolbrzymiasz, tak jak te 4 sekundowe lagi??
    Ale bajkopisarz z Ciebie.

  • 188. Data: 2018-01-05 05:13:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > zzzwwwoooolllnniieenniieemmm które być może wydłuży czas działania ale
    > zrobi większe szkody uzytkownikowi LAGAMI. Wszak czas to pieniądz. :-)
    >
    > Tak jak pisałem wcześniej takie spowolnienie inni producenci stosują ale
    > jest ono konfigurowalne przez użytkownika.
    > Jak ktoś sobie nie życzy to nie stosuje. A jego sprzęt mimo braku prądu
    > czy nagłego jego zaniku/skoku nie ulega uszkodzeniu.
    >
    > Pytanie nadal aktualne
    > Co złego by się stało gdyby odgórnie nie zwolniono sprzętu? uległy by
    > uszkodzeniu? To z troski o sprzęt czy to zwykłe bezczelne postarzanie

    Ty jednak naprawdę musisz być ciemny skoro dla Ciebie "pytanie nadal
    aktualne", po takiej ilości tłumaczenia...

  • 189. Data: 2018-01-05 05:22:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message

    > Tzw. zdrowy rozsądek nakazywałby owszem zwolnić (skoro to cholerstwo
    > moze zrobić twardy reset, czy inne niekontrolowane q-q), po czym wydać
    > odpowiedni, nieoszukańczy komunikat i tak (a) do usr. śmierci, (b)
    > decyzji użycia na zwolnionych obrotach, albo (c) wymianu baterii na
    > nową. Wszyscy by to docenili, ale pewnie jednak nie, jeśli ten
    > komunikat pojawiłby się po 2-3cim roku.
    >
    > Tak na marginesi, myślałem, że tylko ja mam z tym problem, a tu widzę
    > nikt już nie mówi akumulator, a zrobiła się w ciągu ostatniej chyba
    > dekady kolejna znaczeniowa kalka z angielskiego.

    Ja się upieram wciąż przy aku :-)

  • 190. Data: 2018-01-05 07:02:47

    W dniu 2018-01-05 o 05:07, Pszemol pisze:

    > Nie mam do Ciebie już siły w kółko wałkować Ci że gadasz o czymś innym.

    Zabawny jesteś :-)

    To jest spowolnienie ajfonów czy go nie ma? Przyznaj się do tego i
    zamilcz :-)