  • 131. Data: 2018-01-02 17:11:35
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:08, Pszemol pisze:
    > O Twoim błędnym poglądzie że nie da się wymienić baterii w iPhone.

    No właśnie. Proponuję. Wróć na początek. Przeczytaj ze zrozumieniem i
    dopiero potem może coś napisz

    > Ty uparcie gadasz o czymś innym niż dyskutowana tu sprawa.

    "Apple przerwało milczenie w sprawie oskarżeń, jakoby zwalniało starsze
    iPhone'y. Firma z Cupertino rzeczywiście się przyznała do takich praktyk
    i okazuje się, że podobna "funkcja" została wprowadzona niedawno także
    dla modeli iPhone 7. Mało tego, bo gigant z Cupertino zamierza to robić
    w przyszłości."

    To jaka sprawa jest tu dyskutowana? :-)

  • 132. Data: 2018-01-02 17:17:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:11, Pszemol pisze:
    > No ale wystarczy ich nie kupować :-)

    Nie wystarczy. Bo tu u nas w UE ;-) jest coś takiego jak prawo i to
    prawo stety/niestety bardzo opiekuje się konsumentem.
    Jeśli sprzedaje się coś co okazuje się czymś innym albo zapowiadana
    funkcjonalność lub parametry w rzeczywistości okazują się inne to to
    obrzydliwe państwo ;-) wkracza i przywołuje do porządku drobnych
    cwaniaków co usiłują wyciągnąć dodatkowe dochody różnymi niecnymi
    sztuczkami.
    A czy sądy dadzą wiarę w pokrętne tłumaczenia że to dla dobra sprzętu,
    że to dla ukrycia wady projektowej, że to z dbałości o wygodę klienta...
    To życie pokaże:-)

  • 133. Data: 2018-01-02 17:36:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 04:04, Pszemol pisze:
    > 4S był nowym produktem w 2011 roku. Dziś ma już 7 lat.
    > Oczekiwanie, że 7 letni smartfon będzie działał tak samo
    > szybko jak tegoroczny jest na tyle absurdalne że niepoważne
    > i nie ma sensu chyba na ten temat nic więcej mówić.

    Co się stało z elektroniką 7 letniego smartfona żeby trzeba było
    bardziej niż kiedyś dbać o prąd? :-) przecież kiedyś baterie też się
    rozładowywały.
    Naturalnym jest że bateria będzie działać krócej ale co się stało w
    elektronice przez te lata że będzie większe ryzyko
    nieszczęścia/uszkodzenia niż 7 lat temu?
    Co poszło nie tak?
    Aktualizacje systemu spowodowały niestabilność w takich sytuacjach i
    trzeba ratować twarz i dmuchać na zimne bo wybuchnie i narobi większych
    nieszczęść. Czy konstrukcja jest tak wyżyłowana i niedopracowana i
    takiej sytuacji nie przewidziano? Jakaś korozja materiałowa?
    Co się stało że trzeba było podejmować takie dziwne kroki?
    Nie dało się tego skorygować softem?
    Ajfony są aż tak niebezpieczne? :-)
    Przyczyną jest bateria (wybuchnie?) czy inne podzespoły? :-)

    Co się dzieje z ajfonami? :-)

  • 134. Data: 2018-01-02 17:55:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 14:13, Pszemol pisze:
    > Acha... no to teraz rozumiem dlaczego tak się trudno z Tobą dogadać.

    Chwyciło? Wiedziałem że chwyci. :-)

    Ale Ty jesteś przewidywalny i dajesz się wybijać z rytmu. :-)

    I wtedy popełniasz błędy i piszesz coraz większe bzdury jak na
    prawdziwego nie przyjmującego argumentów sekciarza przystało. :-)

  • 135. Data: 2018-01-02 20:47:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 17:36, z pisze:
    > Co się dzieje z ajfonami? :-)

    a daj spokój już, masz kupić nowy a stary wyrzucić. Tylko o to chodzi a
    reszta to dym.
    "stary" miesięczny więc wywaliłem w szafę.

    Walnąłem się tylko z numerkiem, to nie 4s tylko 5s - właśnie extra
    wytargałem aby sprawdzić datę produkcji tego totalnego śmiecia. Ale na
    pudełku nie ma. Trudno. Sztucznie spowolniony śmieć leci w szafę.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 136. Data: 2018-01-02 20:49:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 04:04, Pszemol pisze:

    > 4S był nowym produktem w 2011 roku. Dziś ma już 7 lat.

    Pomyliłem się z numerem, to 5S.
    Ale to mało ważne z punktu widzenia nowego oprogramowania. Model do ubicia.

    --
    Irokez

  • 137. Data: 2018-01-02 21:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 14:22:49 +0100, Marek S napisał(a):

    > Co innego szukać w temacie, na którym się znamy a co innego zasłyszeć
    > ciekawostkę z obcej dziedziny i pytać o rozwinięcie tematu. Nie wierzę
    > abyś z np. bolącym zębem najpierw leciał go Googli. Specjaliści są od
    > tego.

    Albo sie ma swojego ulubionego dentyste, albo trzeba googli :-)

    J.

  • 138. Data: 2018-01-02 22:17:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 02-01-2018 o 14:28, Pszemol pisze:

    > Napisanie tego posta zajęło Ci prawdopodobnie 30 razy więcej czasu
    > niż zajęłoby wpisanie do googla trzech słów: "apple battery slow"
    > a to pozwoliłoby Ci wyszukać źródłowy artykuł Appla. Wszystkie te
    > wymówki mające tłumaczyć Twoją niekompetencję nie przekonują mnie.

    Pewnie... sęk w tym, że szukałbym Apple slows down i otrzymałbym to
    samo, co w artykule PL. W pierwszej 10tce nie ma artykułu jaki
    przytoczyłeś. Tak więc spędziłbym parę dni studiując podobne
    niekompletne testy nie wiedząc, ze nie są kompletne. Aż w końcu może bym
    natrafił na właściwy. Oczywiście o ile w ogóle bym dotrwał tej chwili
    mając nadzieję. Więc przelicznik byłby nieco inny: jedno pytanie na
    forum i chwilę potem odpowiedź vs parę dni czytania w kółko podobnych
    artykułów.

    No chyba, że Pszemol by mi na forum odpowiedział, to wtedy sporo dłużej
    dochodzenie do sedna by mi zajęło :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 139. Data: 2018-01-03 00:16:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <r...@k...pl> wrote in message

    > Nie, i dlatego jeszcze bardziej świadczy to o badziewiatości ajfona.

    Błędna logika, podobna do kupię samochód bez elektrycznych szyb "bo się
    psują".
    Dziadowski, powolny telefon nie jest konkurencją do iPhone, nawet jeśli
    ten iPhone ciutkę spowolni na starym akumulatorze po 5-6 latach pracy.

  • 140. Data: 2018-01-03 00:17:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Netx" <n...@g...pl> wrote in message

    > Rzeczywiście pomagasz jakoś tym dzieciom czy tak tylko sobie piszesz w
    > przerwach od wychwalania Apple?

    Zauważam tylko tyle, że użalasz się na nieistotne problemy
    jak to, że fotkę masz 18:9 a wyświetlasz ją na 16:9.