  • 101. Data: 2018-01-02 09:06:05
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-02, z <...@...pl> wrote:

    > Ale odnieś się do tematu spowalniania starych ajfonów.
    >
    > Zauważyłeś/niezauważyłeś?
    > Wszak Prszemol się tu wykłóca że LAGOWANIE sprzętu jest normalne i
    > właśnie dzięki niemu Ty nie narzekasz na baterie :-)

    Nie mam jak, bo mam albo starocie, ww. ipada2 - ostatni iOS który na tym
    chdzi to chyba, 9.xx - Apple zaczął robic cyrki od 10.2.x chyba, albo
    zbyt nowe (niecały rok), więc baterie z grubsza dziewicze.

    Jak dla mnie coś takiego zdecydowanie nie jest normalne no chyba, że
    muli niezauważalnie, wyłącznie przy bardzo wymagających prądowo
    aplikacjach i nie kurna po jakimś roku lub 2ch a bardziej od 3ch lat w
    górę. To nie jest kurna jakieś tanie g.. (1) i nie pownno się tak zachowywać.

    Takoż nienormalny jest początkowy brak otwartości Apple w tej kwestii.
    Będzie ich to MZ sporo kosztować, jakiekolwiek by nie były powody tej
    świetnej funkcjonalności.

    Z drugiej strony, jesli ktoś tam sobie to wykombinował jako sposób aby
    zachęcić do sprzętowego upgrade to ten ktos musiłaby być kompletnym
    idiotą spodziewająć się, że to nie wyjdzie i to szybko, i jakie będą
    tego konsekwencje, więc skłaniam się, że to jednak miało służyć temu co
    twierdzą (ale też patrz (1) wyżej)

    --
    Marcin

  • 102. Data: 2018-01-02 10:23:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Jan 2018 13:55:11 -0600, w <p2e3mp$tl2$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > <r...@k...pl> wrote in message

    > Ja pytałem dlaczego mu zależy aby ktokolwiek miał wykopywać z rynku
    > a nie dlaczego konsumenci a nie rząd unijny.

    Ponieważ miejsce bubli jest na śmietniku.

  • 103. Data: 2018-01-02 10:24:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Jan 2018 14:08:31 -0600, w <p2e4fp$3e2$1@dont-email.me>, "Pszemol"
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Wkładają tam dobre aku.
    > One się robią gówniane po wielu latach użytkowania.

    W moim ok. 5-letnim telefonie bateria trzyma jak na początku.
    No pewnie jakieś tam zużycie jest, ale 5 la temu trzymała 1 dzień i teraz też.
    Wniosek: ajfony mają gówniane baterie.

  • 104. Data: 2018-01-02 10:28:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 2 Jan 2018 07:55:40 +0100, w <p2fadc$9l4$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jego posty to chyba najlepszy dowód, że wyznawcy jajka mają coś nie tak
    > z myśleniem.

    Pszemol generalnie głupoty wypisuje od 20 lat i raczej nie zmądrzeje --
    osobiście dziwię się jak taka forma inteligencji może funkcjonować i nie
    skończyła w przytułku.
    Może mają tam w USA faktycznie dobrą opiekę psychologiczną?

  • 105. Data: 2018-01-02 10:35:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 10:24, r...@k...pl pisze:

    > W moim ok. 5-letnim telefonie bateria trzyma jak na początku.
    > No pewnie jakieś tam zużycie jest, ale 5 la temu trzymała 1 dzień i teraz też.
    > Wniosek: ajfony mają gówniane baterie.

    Ja bym z tego nie czynił zarzutu, Nikt nie oczekuje 100%, czy nawet 60%
    jakości baterii po 5 latach. Konsument zrozumie, jeśli będzie musiał
    wymieniać baterię nawet co 2 lata. Jeśli po prostu kupi baterię, zdejmie
    klapkę, i wymieni baterię, bez konieczności zaopatrywania się w
    narzędzia, wiedzę i umiejętności "małego chirurga".

    Wolę baterię na 2 lata, jeśli w zamian będę miał na przykład większą
    wydajność, szybkie ładowanie (które, jak wiadomo, niszczy baterię), czy
    inne udogodnienia, które skracają żywot ogniw.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2018-01-02 10:38:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-02 o 10:28, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > skończyła w przytułku.
    > Może mają tam w USA faktycznie dobrą opiekę psychologiczną?

    Ponoć Amerykanie inteligencją nie grzeszą, więc wiesz, wśród ślepych
    jednooki jest królem.

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2018-01-02 11:18:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 10:35:20 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ja bym z tego nie czynił zarzutu, Nikt nie oczekuje 100%, czy nawet 60%
    > jakości baterii po 5 latach. Konsument zrozumie, jeśli będzie musiał
    > wymieniać baterię nawet co 2 lata.

    Zrozumie, o ile:
    -nie mial wczesniej takiego, ktory wytrzymal dluzej :-)
    -bateria bedzie w przyzwoitej cenie,
    - ... i to obecnie, bo wczesniej byl taki czas, ze co 2 lat to i tak
    sobie sprawil nowego smartfona - wiekszego, lepszego, szybszego.

    > Jeśli po prostu kupi baterię, zdejmie
    > klapkę, i wymieni baterię, bez konieczności zaopatrywania się w
    > narzędzia, wiedzę i umiejętności "małego chirurga".

    Trzeba przyznac, ze baterie coraz lepsze sa. Te firmy, ktore robia
    niewymienne chyba sa przekonane ze bateria wytrzyma duzo wiecej niz 2
    lata. Apple byl wyjatkiem, ale do pewnego procesu ...

    > Wolę baterię na 2 lata, jeśli w zamian będę miał na przykład większą
    > wydajność, szybkie ładowanie (które, jak wiadomo, niszczy baterię), czy
    > inne udogodnienia, które skracają żywot ogniw.

    Inni doceniaja zas wodoodporne telefony.

    J.

  • 108. Data: 2018-01-02 13:07:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-02 o 11:18, J.F. pisze:
    > Inni doceniaja zas wodoodporne telefony.

    Wolno im. Niech mają i wodoodporne i pozwolą żyć zwykłym białym ;-) ludziom.

  • 109. Data: 2018-01-02 13:08:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Inni doceniaja zas wodoodporne telefony.

    Mam wodoodporny telefon z wymienną baterią (S5 Neo).

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2018-01-02 13:28:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Jan 2018 13:08:15 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Mam wodoodporny telefon z wymienną baterią (S5 Neo).

    A sprawdzales ?

    Taki ?
    https://www.youtube.com/watch?v=Q20ZUTD7MkY

    nie wyglada na wodoodporny.