eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOficjalnie - spowalniamy stare iPhone'yRe: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5a3cfa68$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <p23lqb$p04$1@node2.news.atman.pl> <p2btap$aq6$1@dont-email.me>
    <e...@4...com> <p2e4fp$3e2$1@dont-email.me>
    <4...@4...com> <p2g0eb$nqj$1@dont-email.me>
    <n...@4...com> <p2h3r8$tct$1@dont-email.me>
    <p2hacv$1iib$1@gioia.aioe.org> <p2hl96$nqo$1@dont-email.me>
    <5a4c8288$0$5146$65785112@news.neostrada.pl> <p2ig27$dfq$2@dont-email.me>
    From: z <...@...pl>
    Date: Wed, 3 Jan 2018 13:45:17 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <p2ig27$dfq$2@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 13
    Message-ID: <5a4cd061$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.66.50.148
    X-Trace: 1514983521 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5147 89.66.50.148:43105
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1708
    X-Received-Body-CRC: 3797476607
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1084418
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-01-03 o 12:50, Pszemol pisze:
    > A pamiętasz, że mówimy tu o zapobieganiu resetom czy znowu zapomniałeś?

    Wszystkie urządzenia sobie muszą jakoś radzić z resetem.
    W ajfonach jak widać się nie udało i trzeba było je "zwolnić"
    To spowodowało narzekania klientów.
    A to spowolnienie jest zmianą funkcjonalności podpadającą po
    niedotrzymywanie umowy.

    Ty rozmawiasz o czymś innym? ;-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: