  • Data: 2018-01-01 22:07:33
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:5a4a9d06$0$5164$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > Wyobraź sobie że są miliony urządzeń które radzą sobie z taką sytuacją
    > Wyobraź sobie że potrafią zamknąć system bezpiecznie zanim prądu będzie
    > granicznie mało i pięknie współpracują z użytkownikiem.
    >
    > Wielokrotnie byłem świadkiem zaniku napięcia podczas pracy komputera i
    > wstał i przeżył pracuje dalej latami.
    >
    > Jeśli w ajfonach nie potrafią sobie z tak prozaicznymi problemami poradzić
    > i ratują się aktualizacjami systemu żeby ukryć za małe baterie i za krótką
    > ich żywotność LAGOWANIEM, brakiem używalności i sugerowaniem wymiany na
    > nowszy model to niech im ziemia lekką będzie.

    Nie chodzi tu o to, że taki reset coś zniszczy w iPhone.
    Chodzi o to, że lepiej jest z punktu widzenia użytkownika
    aby iPhone nie resetował się gdy wchodzisz w jakąś
    wymagającą fazę używanej przez Ciebie aplikacji
    tylko aby odrobinę zmniejszył prądożerność CPU
    i pracował dalej, bez niepotrzebnej straty czasu resetem.

    > Jeśli to jest taki problem to znaczy że bateria była zaprojektowana ZA
    > MAŁA bez odpowiedniego zapasu a pomysł utrudnienia jej wymiany
    > szybko w razie potrzeby na nową w domu JEST PORONIONY!
    >
    > W każdym razie coś jest nie tak z tym sprzętem :-)

    No to jest Twoja teza którą od początku próbujesz nam wmówić :-)