  • Data: 2018-01-01 00:45:01
    Temat: Re: Oficjalnie - spowalniamy stare iPhone'y
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:p1viq4$e1e$1@node1.news.atman.pl...

    > Takoż i ty :)

    Problem w tym, że to ja znam angielski i czytałem w oryginale :-P

    > Ładne, tyle że nieprawda. Wszak nawet kilkuletnie akumulatory sprostają
    > "pikom" telefonu.

    Nie mówimy o "kilkuletnich" tylko o iPhone 4S z 2011 roku.

    > Nie słyszałem bowiem, aby na Androidzie masowo wyłączały się telegony, po
    > prostu krócej działają.

    Być może nie słyszałeś, bo Android inaczej pracuje niż iOS?
    Myślę, że mogłeś mniej "słyszeć" niż inzynierowie z Apple :-)

    > Ficzer polega na tym jednak, że takie kilkuletnie aku zamiast wytrzymywać
    > dnia, wytrzymują 3 godziny. I tu w sukurs przychodzi emejzing ajfona -
    > taktowanie zwalnia się tak, że jajogłowy emejzing z ajfonem ciągle będzie
    > trzymał 1 dzień.

    Nie, nie działa tak. Nie wiem skąd bierzesz te pomysły.

    > Cnota zachowana (mimo że dawno stracona), telefon ciągle trzyma dzień
    > na baterii (inaczej po pół roku zaczęłoby się już irytowanie, że bateria
    > starcza na pół dnia), a że z czasem zwalnia - jak widać po Pszemolu,
    > wyznawcy zawsze znajdą usprawiedliwienie.

    Nie wiem co Ci dolega ani co znajdują wyznawcy...
    Ja po prostu umiem czytać co było napisany a Ty jak widać nie umiesz.

    > Tylko że niedostateczne chłodzenie skutkuje uszkodzeniem procesora, i
    > tutaj ochrona jest uzasadniona, a stara bateria skutkuje tylko irytacją
    > ajfoniarza, koniecznością jej ładowania 3 razy dziennie i brakiem
    > możliwości jej wymiany, czyli jednorazowe jajo ląduje w koszu.

    Tu faktycznie nie skutkuje uszkodzeniem ale niespodziewanym
    wyłączeniem. A takie wyłączenie może być bardzo niezdrowe
    dla użytkownika który polega na telefonie w jakiejś ważnej sprawie.

    > Łał, ficzer nieznany większości androidowców :) Masz po prostu kiepski
    > telefon. Normalnie doradziłbym ci wymianę baterii nawet na taką podróbę za
    > 30zł, ale...

    Nie wiem po co robisz z tego os.advocacy - nie interesuje mnie taka wojna.
    I tak, wymiana akumulatora na niezużyty pomaga. Jak najbardziej.
    Nowy aku ma mniejszą oporność wewnętrzną, więc pojawiają się
    mniejsze spadki napięcia przy wyższych pikach prądu pobieranego.
    Zwłaszcza w niższych temperaturach, gdzie aku generalnie kuleje.

    > "Prawdziwie zużyty akumulator" - jajfonowcy są jak komunizm
    > - rozwiązują problemy nieznane w żadnym innym normalnym ustroju.

    To, że Ty zamkniesz oczy na pewne problemy to nie znaczy że ich nie ma.
    Mało to użytkowników androida z górnej półki skarży się, że mają
    bilans ujemny energetyczny jadąc z właczoną mapą/nawigacją
    mimo podłączonej w samochodzie ładowarki? No właśnie...