eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowcaRe: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
  • Data: 2005-07-22 23:15:08
    Temat: Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: Neas <n...@n...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    futszaK pisze:

    > ...dla tych zamierzają stawiać server w taniej serverowni za granicą
    > :P

    Jak już napisałem w innym poście lokalizacja ma mało do rzeczy, co zresztą
    zaraz uargumentuję.

    > http://www.skip.pl/oswiadczenie.html

    Mocni są.

    Najpierw jakieś marudzenie o hakerach, w ogóle fajne słownictwo: 'zhackowane
    hasła', jakieś blokady na intruza, cośtam o strukturze oprogramowania
    (fajne określenie). Ogólnie jakies brednie napisane style 'chcę zostać
    hakerem, to fajnie, prawda babciu?'. A potem cośtam o tym, że haker nie
    umiał wykasować danych na dysku więc zniszczył jego zawartość... ciekawe na
    czym polega ta różnica. Może im /home odmontował i nie umieli poprawić? ;)
    ROTFL.

    Co czytamy dalej? Przez 2 dni nie potrafili sobie poradzić z jednym hakerem
    (o ile w ogóle istniał), a dalej chwalą się, że serwer był dobrze
    zabezpieczony, bo koleś pokasował im dane za 3 razem (jesli rzeczywiście
    się włamał i go wycięli po 10-15 minutach to mógł to zrobić od razu z
    palcem w d... tylko zapewne nie chciał. Chwalą się codzienną zmianą haseł.
    Co to? Po co to? Ale najlepszy jest fragment ze znikającym backupem. Hihi.

    Potem ostro. 20K zł stracili. Szkoda, ze nie napisali na czym dokładnie.
    Zaraz, zaraz, dalej piszą, że nie wliczyli w to pracy techników w
    serwerowni ani utraconych korzyści. Więc co do cholery wliczyli? ;) Własną
    fatygę? Nieźle się cenią...

    Dalej coś o braku kontaktu. Narzucono odgórnie ponoć. Nie potrafię sobie
    wyobrazić w jaki sposób poinformowanie klientów o ataku hakera miałoby
    narazić śledztwo na szwank. Cośtam że podejrzewają jakiegoś klienta. I co
    mu z tej informacji? Jeśli się włamał, to chyba wie, że to zrobił...
    Ciekawe rozumowanie.

    Dalej ataki na klientów za krytyczne uwagi, może czasem niezbyt kulturalne w
    formie, fakt... pofatygowałem się na fora i piszą tam coś o niedostępności
    serwera/braku kontaktu przez ponad tydzień... no rzeczywiście dziwne, że
    niektórzy się zdenerwowali. To pora ich sądem postraszyć, a jak! W dodatku
    mieli czelność zdenerwować się także klienci płacący 8-10 groszy dziennie,
    czyli ze 30 zeta rocznie. Hańba!

    Na końcu też jest fajne. Że wyłączyli telefony bo niektórzy klienci
    niegrzecznie z nimi rozmawiali. ROTFL. I coś, że wszystkich klientów
    traktują równo, niezależnie od tego, ile wpłacili... A parę akapitów wyżej
    odmawiają niektórym prawa do zdenerwowania i krytyki. Hihi.

    Konkluzja?

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
    Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: