eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowcaRe: Oficjalne oĹ?wiadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
  • Data: 2005-07-23 15:28:14
    Temat: Re: Oficjalne oĹ?wiadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> tylko gdyby server stał w kraju to usuwanie usterki trwałoby 2 dni a
    >> nie 2 tygodnie, to taka delikatna róşnica...
    >
    > Jasne. Umiesz czytać? Na samym początku oświadczenia napisali, że
    > pierwszego
    > dnia zreinstalowano im system (06.07) i co, potem to 2 tygodnie
    > konfigurowali? A w Polsce by konfigurowali krĂłcej?
    >
    > Może powiesz, że by nie musieli reinstalować... w takim wypadku nie
    > musieliby i teraz, jesli system działał to mogli go naprawić zdalnie
    > jesli
    > potrafili (ale tylko 'wygenerowali nowe hasło' ;D).
    >
    > Fizyczny dostęp jest przydatny głównie wtedy, gdy są problemy
    > sprzętowe,
    > przy sensownie skonfigurowanym serwerze są one niezwykle rzadkie i - jak
    > sądzę - dużo niższa cena rekompensuje możliwą, nieco dłuższą,
    > przerwę w
    > wypadku takiej awarii. Np. dobę, zamiast 2 godzin.
    >
    > W 'oświadczeniu' nie ma nic o problemach ze sprzętem czy niekompetentnej
    > obsłudze serwerowni... a zaciekle się tam próbowali bronić, więc
    > gdyby coś
    > takiego się zdarzyło to napewno napisaliby.
    >
    > A że można w USA i dobrze jakościowo? Trafiłem kiedyś na
    > http://www.ehost.pl, zobacz, co piszą o nim na forum.
    >
    > Tak więc naprawdę nie tak wiele zalezy od wybranej serwerowni (głównie
    > pingi
    > z .pl). Jakość usługi zależy głównie od osób, które się nią
    > zajmują. A tak
    > niestety bywa, że najtańsze możliwości wykorzystują głównie
    > amatorzy... i
    > to jest przyczyna kiepskiej jakości wielu ofert hostingowych
    > zlokalizowanych poza .pl.

    Na początek przestań pisać po Japońsku bo nic nie rozumiem ;-)



    --
    ___________________________________________________
    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: