eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipOficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowcaRe: Oficjalne oĹ?wiadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Oficjalne oĹ?wiadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca
    Date: Sat, 23 Jul 2005 17:28:14 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 47
    Message-ID: <dbtnbf$j1u$1@opal.futuro.pl>
    References: <1...@4...com>
    <dbqpib$fn2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <v...@4...com>
    <dbqtvr$48g$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d...@4...com>
    <2733309.89I2Kn5iu6@latitude>
    <8...@4...com>
    <7242448.1lR99Fny0C@latitude>
    NNTP-Posting-Host: mrg.nowanet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1122132143 19518 81.219.64.80 (23 Jul 2005 15:22:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Jul 2005 15:22:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:73524
    [ ukryj nagłówki ]

    >> tylko gdyby server stał w kraju to usuwanie usterki trwałoby 2 dni a
    >> nie 2 tygodnie, to taka delikatna róşnica...
    >
    > Jasne. Umiesz czytać? Na samym początku oświadczenia napisali, że
    > pierwszego
    > dnia zreinstalowano im system (06.07) i co, potem to 2 tygodnie
    > konfigurowali? A w Polsce by konfigurowali krĂłcej?
    >
    > Może powiesz, że by nie musieli reinstalować... w takim wypadku nie
    > musieliby i teraz, jesli system działał to mogli go naprawić zdalnie
    > jesli
    > potrafili (ale tylko 'wygenerowali nowe hasło' ;D).
    >
    > Fizyczny dostęp jest przydatny głównie wtedy, gdy są problemy
    > sprzętowe,
    > przy sensownie skonfigurowanym serwerze są one niezwykle rzadkie i - jak
    > sądzę - dużo niższa cena rekompensuje możliwą, nieco dłuższą,
    > przerwę w
    > wypadku takiej awarii. Np. dobę, zamiast 2 godzin.
    >
    > W 'oświadczeniu' nie ma nic o problemach ze sprzętem czy niekompetentnej
    > obsłudze serwerowni... a zaciekle się tam próbowali bronić, więc
    > gdyby coś
    > takiego się zdarzyło to napewno napisaliby.
    >
    > A że można w USA i dobrze jakościowo? Trafiłem kiedyś na
    > http://www.ehost.pl, zobacz, co piszą o nim na forum.
    >
    > Tak więc naprawdę nie tak wiele zalezy od wybranej serwerowni (głównie
    > pingi
    > z .pl). Jakość usługi zależy głównie od osób, które się nią
    > zajmują. A tak
    > niestety bywa, że najtańsze możliwości wykorzystują głównie
    > amatorzy... i
    > to jest przyczyna kiepskiej jakości wielu ofert hostingowych
    > zlokalizowanych poza .pl.

    Na początek przestań pisać po Japońsku bo nic nie rozumiem ;-)



    --
    ___________________________________________________
    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: