  • 361. Data: 2010-12-18 10:16:07
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:fa530ee2d4012412b9d962aff943bd32$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Arninapisal

    > Ale sie nawet bronic nie potrafisz bo na
    >
    > Oczywiście, że jest forum. Jest i forum i czytnik grup dyskusyjnych.
    > I wszyscy są zadowoleni bez pstrykania ;)

    Od kilkunastu postów użytkownicy tej grupy, którzy nie korzystają z
    Waszego firmowego czytnika próbują wytłumaczyć Ci, że problem jest.
    Macie super hiper rozbudowane forum?
    Wypasione jest i z wielkimi "funkcjonalnościami"? To zostawcie je jako
    jedyne, a nie udajecie, że precel jest jakąś odnogą tegoż.
    A teraz mały dowód, dlaczego tego nie zrobisz.

    Wspisałem w google "VX 800" i dwa pierwsze linki to wideo, obrazy. A
    potem największe forum użytkowników tego motocykla, dawna strona
    Niedźwiedzia - a na trzecim miejscu Wasz link:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&h
    s=IqZ&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&q=vx+800&aq=f&
    aqi=g6&aql=&oq=&gs_rfai=

    Ale nie do końca Wasza treść czyli jak to pewnie w slangu mówicie
    "content". Bo treść i popularne słowa kluczowe dla googla dostarcza
    Wam Precel.
    I dlatego nie zamkniesz dostępu do grupy ze ścigacza.

    Oczywiście "VX 800" to przykład nieobiektywny, niereprezentatywny i
    rdzewiejący ale akurat "takiego złoma mam w garażu".

    O, pomyślałem sobie, że wpiszę innego złoma "VFR 400". Wynik dokładnie
    taki sam. Czyli link do grupy.ścigacz

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 362. Data: 2010-12-18 10:30:01
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Piotr Kompanapisal

    > Ach tak, bo 250 postów temu było jeszcze przed fochem.

    Nie ma focha:) Jest dopasowanie narzędzi i metod do zaistniałej sytuacji.
    Jak jest zimno, to ubierasz się cieplej. Jak musisz dyskutować z burakiem,
    to używasz innych form przekazu niż gdy rozmawiasz z kimś poważnym...

    > Ale proszę, teraz w wątku jest ~360 postów, czyli 250 temu to około 100.
    > Mój post z propozycją tagowania był w pierwszej setce. Ale wtedy też nie
    > "myślałeś o działaniach", tylko szukałeś wymówek.
    > Tak samo jak teraz tworzysz "no gdyby to było wcześniej to może tak, ale
    > teraz przepadło". Ściema i tyle :)

    Traktuj te liczby orientacyjnie, bo licznik cały czas bije;) Ja mówiłem w
    pierwsze 50-tce, ale szybko okazało się, że jedynym interesującym was
    rozwiązaniem jest odłączenie rzekomo upierdliwie uciążliwego czytnika. Z
    uwagi na fakt że wniosek został wyśmiany (bo inaczej stać się nie mogło)
    zaczęły się zapasy w kisielu ;)

    > I znowu to samo. "Brak propozycji" - "propozycja" - "ale inne nie mają".
    > Słabe uniki.

    To nie uniki. To do bólu proste pytania, na które nikt nie chce/nie
    potrafi odpowiedzieć.

    Już kilkukrotnie wyjaśniałem co należy zrobić aby ruszyć problemu, ale tu
    jest za dużo kogucików, które chcą wykazać jaki mają duży czerwony grzebyk
    i jakie są harde. Powtarzał się nie będę, ale zawsze możesz skorzystać z
    preclowej krynicy wiedzy, czy googla i poszukać.

    > O właśnie. Trzeba było od tego zacząć: "moja racja jest najmojsza i nikt
    > mnie nie przekona że jest inaczej, ale próbujcie, próbujcie" ;)
    > Dobra, dla mnie EOT.

    Trzymam za słowo z tym EOT i to poważna sprawa, bo tutaj łatwo o pretensje
    związane z niesłownością i brakiem powagi;) No ale z uwagi na to że ja
    jestem daleki od EOT, to mogę powiedzieć, że z tych wybroczyn bije
    ignoracja i zła wola, bo w wielu postach tego nadtematu argumentowałem
    dlaczego swoją przy swoim stanowisku. Ale podsumuję to dla Ciebie:

    - postów z czytnika Scigacz.pl trafia bardzo mało (w okolicach 1% ogółu
    postów), szczególnie po wprowadzeniu logowania przed korzystaniem z
    czytnika
    - liczba uciążliwych postów userów czytnika spadła moim zdaniem poniżej 20%
    - poziom userów pl.rec.motocykle nie jest wyższy niż tych korzystających z
    czytnika (no chyba w tym wątku nikt mnie nie przekona że jest inaczej).
    - lokalni watażkowie nie mają prawa żądać od nas abyśmy a) odłączyli
    czytnik, b) wprowadzali tagi i inne głupoty.
    - i wiele, wiele innych...

    To jest twoim zdaniem prawda najmojsza?

  • 363. Data: 2010-12-18 10:33:34
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > Myslalem zeby zaczac temat odlaczenia czytnika na forumie sikacza, bo
    > informacje tu padajace nadaja sie do prokuratury i sa niebezpieczne, a w
    > dodatku glupie i krzyze oraz mgla, a stunterzy sie z tego smieja, nie
    > mowiac o animozjach z tych z pod czegostam, wiec ktos moglby pomyslec ze
    > to sikacz propaguje te wszystkie straszne rzeczy i sam jest smieszny!
    > Ale se odpuscilem,

    Rozumiem, że dopadła cię chwila autorefleksji na temat tego jakie głupoty
    tutaj wyprawiacie?

    plaklem SuperPrecla i _nie_widze_ problemu.
    > Jakby sie komus chcialo to niech przeniesie dyskusje na foruma, te
    > milijony ktore chca zeby go pozostawic beda mialy sie okazje
    > wypowiedziec. Wtedy pls o linke, poczytam co maja luzery do gadania :)

    Na niegodne forum Ścigacza!? Chłopie, co Ty mówisz! Spalą Cię tutaj żywymy
    ogniem! No ale patrząc na to z drugiej strony to moja krucjata ma sens!
    Nareszcie ktoś z tutejszych mudżahedinów założy konto na naszym forum:D Co
    za czasy!:)

  • 364. Data: 2010-12-18 11:42:34
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Konkretnie i merytorycznie? Teraz? Chyba za długo byłeś dziś na mrozie.
    > Poza tym czy ja jestem twoją sekretarką, aby w tym szambie wyszukiwać Ci
    > posty? Sam sobie poszukaj jak masz amnezję.

    Czego czlowieku nie rozumiesz? Nie wszystkie posty mi sie pojawiaja, stad
    nie widze, ze ktos Ciebie nazwal "chamem". Na 100% ludzie uzywajacy tego
    samego serwera co ja tez tego nie zauwazyli.

    > Stary, to znaczy że nie masz bladego pojecia jak posługiwać się googlem...

    Nie posluguje sie guglem, tylko czytnikiem (programem) newsow za pomoca
    serwera od tepesa.

    > Od kiedy przykładacie taką wagę do wiarygodności, powagi i poziomu? Bo
    > chyba nie w tym tygodniu...

    Po raz kolejny przedszkole - "wam wolno to mi tez". Chcesz byc brany serio
    przez czytajacych ten watek za rok? Nie masz szans, bo wychodzisz na
    typowego uzytkownika sikacza, gorszego od kolesia z tematu o crossach.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 365. Data: 2010-12-18 12:58:01
    Temat: Re: sciagacz.pl
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 18 Gru, 11:33, Mariusz wrote:

    > moja krucjata ma sens!
    > Nareszcie ktoś z tutejszych mudżahedinów założy konto na naszym forum:D

    ... i kupi cos w sklepiku albo przynajmniej kliknie na link
    sponsorowany.
    Jesli choc jeden sie taki trafi to warto trzymac bramke do precli.

    Widze, ze nie mozesz skonczyc slizgania sie i brak Ci cywilnej odwagi
    przyznac, ze cel bramki na Waszym portalu jest komercyjny.
    To ja w rewanzu za lozysko glowki ramy pomoge Ci:
    Celem istnienia bramki do grupy newsowej pl.rec.motocykle, (ktora ma
    dluga i bogata historie a przez cale lata jej istnienia wymieniono
    wszystkie mozliwe slowa kluczowe w temacie motocykli), na portalu
    wielokrotnie juz wymienianym, jest podwyzszenie poziomu ogladalnosci
    tegoz, a za tym w prostej linii podwyzszenie dochodow wlasciciela
    portalu.

    W mojej ocenie to dzialnie pasozytnicze, ktorej perfidia jawi się w
    jednoczesnym opluwaniu ludzi stąd.

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB 1300

  • 366. Data: 2010-12-18 13:00:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 23:47:44 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Ivamnapisal

    > Czyli mówiąc krótko, nie będę trollem, tylko preclowym celebrytą?:D
    > Nawet mi się podoba taka opcja!

    celebryta osoba znana z tego, że jest znana.
    Tak każdy Cie będzie znał jako wioskowego głupka.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 367. Data: 2010-12-18 13:26:57
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rdzewiejący ale akurat "takiego złoma mam w garażu".
    > O, pomyślałem sobie, że wpiszę innego złoma "VFR 400". Wynik dokładnie

    Nie gadaj z chujem...

    --
    Grzybol

  • 368. Data: 2010-12-18 13:30:03
    Od: Sil <p...@o...pl>

    On 10-12-14 08:37, Arni wrote:

    > wiekszosc doskonale zna mierny poziom wielu uzytkowników forum
    > scigacz.pl

    nie jestem ze ścigacza, nic do nich nie mam.
    Nie znam Ciebie Arni, pewnie jesteś fajny gość.

    Daruj sobie uwagi, nie są merytoryczne tylko podszyte jakąś nieokreśloną
    personalną nienawiścią. Po co to robić?
    Gość wyskoczył z fajną propozycją (fakt dla tych co mają kasę), opisał
    to krótko i konkretnie. Po ch..j te uwagi i komentarze.
    To jest największy ból i problem tej grupy, że tolerancja na innych jest
    na poziomie 0%. Nawet jeśli jakiś młody namol po raz setny pyta co kupić
    na początek, to co szkodzi mu po raz setny odpowiedzieć zamiast uwalać?
    Więcej tolerancji, więcej luzu, więcej dystansu, wszystkim będzie milej.

    pozdrawiam
    Sil

  • 369. Data: 2010-12-18 13:32:15
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Sil <p...@o...pl>

    On 10-12-14 10:47, Tytus z fabryki wrote:

    > No to zes siem chlopaku wyglupil...o wyjezdzie motocyklowym tej grupie ???
    > :):):)

    esencja :-))))

    sil

  • 370. Data: 2010-12-18 13:42:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 18 Dec 2010 14:30:03 +0100 osobnik zwany Sil wystukał:

> [...]

    > personalną nienawiścią. Po co to robić? Gość wyskoczył z fajną
    > propozycją (fakt dla tych co mają kasę), opisał to krótko i konkretnie.

    co jest fajnego w propozycji: "będę kradł wasze teksty by na nich
    zarabiać i wrzucał do waszego pokoju swoje gówno, i możecie mi skoczyć"?

    wyjaśnisz mi?