  • 311. Data: 2010-12-17 18:31:52
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > czyli jak zwykle sĹ&#65533;uchasz tylko klakierĂłw.
    > A gĹ&#65533;upiego delimitera nie potrafisz ustawiÄ&#65533;.

    Po co? Żeby ci ładniej wyglądało na komputerku? Też mi motywacja...

  • 312. Data: 2010-12-17 18:33:59
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Podalem Ci konkretne liczby,

    Teraz to już za późno na "konkrety" ;)

  • 313. Data: 2010-12-17 18:34:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Dec 2010 18:31:52 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > mastinapisal

    > Po co? Żeby ci ładniej wyglądało na komputerku? Też mi motywacja...

    kodowania też nie potrafisz ustawić. Skoro lubisz by uważano cię z a
    gówniarza, to proszę bardzo. Twój wybór.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 314. Data: 2010-12-17 18:36:24
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzybolnapisal

    > Spierdalaj stąd pedale, bo cie kurwa znajde i zerżne... ćwoku jebany...

    Szanowny Grzybolu, czemu zawdzięczam tak dalece niedyplomatyczną
    wypowiedź?

  • 315. Data: 2010-12-17 18:36:32
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > zeby było do kurwy nędzy zgodne z netykietą. Jako dziecko www nie wiesz,
    > ze delimiter przez porzadne czytniki jest wykorzystywany do wielu
    > pożytecznych celow. Wlasnie z powodu nieznajomosci podstawowych zasad
    > funkcjonowania usenetu chcemy likwidacji bramki.

    Nie gadaj już z tym chujem!!!!!!!!!!!!!!!!

    --
    Grzybol

  • 316. Data: 2010-12-17 18:36:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Lovtza wrote:
    > Piotr Kompanapisal

    > A rozwianiem problemu jest uleganie temu szantażowi i psychozie, którą

    Cóż, jeśli podjęcie jakiekolwiek działania traktujesz jak uleganie
    psychozie ;)

    Najpierw mówiłeś o braku konstruktywnych propozycji, bo buractwo jest
    wszędzie. Dostałeś przykładowe rozwiązanie, jak tagowanie postów. Wtedy
    zacząłeś stawiać kolejne warunki, że przecież inne portale tego nie mają.
    Pytałeś o przykładowe posty. Dostałeś, ale były za stare, wtedy pytałeś
    o liczbę postów z bramki. Gdy dostałeś liczbę, zaczął Cię interesować
    rozkład procentowy, porównanie z innymi bramkami, oraz które to są
    uciążliwe. Naturalnie kryterium uciążliwości jest dyskusyjne.

    I tak można przeciągać w nieskończoność, byle nie ruszyć z miejsca. Nie
    chodzi o rozwiązanie problemu, tylko o trwanie przy swoim zdaniu.

    > wyprodukowaliście? Udowodnij mi że użytkownicy bramki Ścigacza są na
    > prawdę bardziej upierdliwi niż użytkownicy innych bramek! Póki nie mam

    Przecież ogłosiłeś już swoją decyzję kilkukrotnie, donośnie i z pełną
    stanowczością.
    Dalsze podpuszczanie "teraz proście mnie i przekonujcie, a może spojrzę
    łaskawszym okiem" jest zwyczajnie bezcelowe.
    Słaby troll jest słaby :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 317. Data: 2010-12-17 18:36:48
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
> [...]

    pożytecznych celow. Wlasnie z powodu nieznajomosci podstawowych zasad
    funkcjonowania usenetu chcemy likwidacji bramki.

    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '91 Honda Prelude 2,0 EX na sprzedaż
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

  • 318. Data: 2010-12-17 18:36:53
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Lovtza wrote:

    > Ej, stary, nie jest źle. Idę na pióro miesiąca i to w jednym tylko
    > wątku! A razem z kryptotrolami typu Arni nakręciliśmy 20% miesięcznego
    > ruchu na tej grupie! Słabo?:)

    Eee, z takim tematem, to jakby zarzucić coś o światłach albo zimówkach
    na pms, albo coś politycznego na pręgu - wiadomo że poleci ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 319. Data: 2010-12-17 18:37:54
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > dla lepszego zobrazowania o co mniej wiecej chodzi:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZVSALi-R4Jo

    Ty Arni to możesz se najwyżej strzelić z gaźnika swojego jaszczembia ;)

  • 320. Data: 2010-12-17 18:40:53
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > To sie pochwal, jak bede mial urlop i bedzie mi sie wyjatkowoooo nudzic to
    > je zweryfikuje.

    Hola, hola kolego. To byłoby za proste. Szczególnie jeśli wam się nie chce
    poszukać, ale do kłapania ryjem to każdy pierwszy. Poszukaj sobie danych,
    to nie takie trudne a ja zweryfikuję co tam wygrzebałaś i to z miejsca.