eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-21 23:39:12
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Rogalanapisal

    > a kto tu mowi o pompowaniu? czy hamulec dziala 0-1 nacisnieta klamka -
    > puszczona? oj?

    Dyskusja wyszła od linku do nieszczęsnej SMS i od tamtego momentu męczymy
    temat hamowania pulsacyjnego.

    > Pisales ze hamowanie pulsacyjne to nie to co robi ABS to napisz co robi
    > bo narazie to hmm chyba Ty nie masz pojecia jak dziala ABS
    > a ja przypadkowo z racji zawodu ktory uprawialem mialem z tym czyms
    > czesto do czynienia hehe :D

    Ooo, to zupełnie jak ja:) Nie ma sensu rozpisywać się o tym jak działa
    ABS, szczególnie ten nowy C-ABS Hondy, bo ten temat rozrośnie się do 2000
    postów.

    > ale o co Ci chodzi?
    > pytamboniewiem.

    Chodzi mi o opór materii organicznej, gdy chcesz zachęcić innych do
    pogłębienia wiedzy (bo ja nie chcę przekonywać innych do moich racji tylko
    zachęcam do wzięcia książki do ręki).

    > Gdzies tam wyczytalem, ze latasz po torze - gut ale wiesz, nie jestes
    > Rossim ;D

    Stary, wiem to lepiej od Ciebie i to od dawna;) Moje jeżdżenie po torze
    nie ma tutaj nic do rzeczy. Na ulicy jest dokładnie to samo, tylko że
    trochę wolniej i bardziej niebezpiecznie. I rozmawiamy właśnie o ulicy.