eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-21 08:52:50
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
> [...]
    >powiększyć powierzchnię przylegania przedniej opony. Bez tego nie da się
    >efektywnie hamować motocyklem.
    >
    >Teraz - hamowanie pulsacyjne, polegające na puszczaniu i naciskaniu hebla
    >powoduje jedynie, ze motocykl zaczyna skakać przodem góra dół i cała akcja
    >pracy hamulcem idzie w ściskanie i samoczynne rozprężanie zawieszenia z
    >przodu. Tam nie ma wtedy żadnego efektywnego hamowania, jakieś jest, ale
    >nie efektywne i na pewno nie bezpieczne. Pojawia się zatem totalna
    >niestabilność, przez którą łatwo się wyłożyć.

    Ty, ale może pouczysz się wreszcie fizyki? I nie, nie chodzi mi
    o stabilność, czy jej brak przy ewentualnym hamowaniu pulsacyjnym, bo ta
    faktycznie może powodować problemy, ale o rozkład sił.
    Według ciebie siły powodujące kompresję zawieszenia magicznie znikają na
    poziomie amortyzatora? Sprężyna nie jest nigdzie podparta i tak sama
    sobie się spręża siłą woli?

    >ABS też nie hamuje pulsacyjnie. Ilość powtórzeń jakie jest w stanie

    Liczba!

    --
    `b K...@e...eu.org d'