eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-17 18:36:39
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lovtza wrote:
    > Piotr Kompanapisal

    > A rozwianiem problemu jest uleganie temu szantażowi i psychozie, którą

    Cóż, jeśli podjęcie jakiekolwiek działania traktujesz jak uleganie
    psychozie ;)

    Najpierw mówiłeś o braku konstruktywnych propozycji, bo buractwo jest
    wszędzie. Dostałeś przykładowe rozwiązanie, jak tagowanie postów. Wtedy
    zacząłeś stawiać kolejne warunki, że przecież inne portale tego nie mają.
    Pytałeś o przykładowe posty. Dostałeś, ale były za stare, wtedy pytałeś
    o liczbę postów z bramki. Gdy dostałeś liczbę, zaczął Cię interesować
    rozkład procentowy, porównanie z innymi bramkami, oraz które to są
    uciążliwe. Naturalnie kryterium uciążliwości jest dyskusyjne.

    I tak można przeciągać w nieskończoność, byle nie ruszyć z miejsca. Nie
    chodzi o rozwiązanie problemu, tylko o trwanie przy swoim zdaniu.

    > wyprodukowaliście? Udowodnij mi że użytkownicy bramki Ścigacza są na
    > prawdę bardziej upierdliwi niż użytkownicy innych bramek! Póki nie mam

    Przecież ogłosiłeś już swoją decyzję kilkukrotnie, donośnie i z pełną
    stanowczością.
    Dalsze podpuszczanie "teraz proście mnie i przekonujcie, a może spojrzę
    łaskawszym okiem" jest zwyczajnie bezcelowe.
    Słaby troll jest słaby :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.