eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-17 15:59:45
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6ff3d7246176b30e3241cd6793934715$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Ale to jest portal użytkowników. To oni decydują, co tam jest a czego nie
    > ma.

    Ale uzytkownikow chcacych uzywac czytnika mozna liczyc w promilach, nawet
    nie w procentach.

    > Gówno prawda. Ja wiem gdzie trafiam z bramki ścigacza, jak zresztą
    > pozostali także.

    Taaaak? Dajmy na to 16 letnie dzieciaki, ktore pytaja o "dziury w cylindrze"
    na 100% widza roznice miedzy forum sikacza, a grupa precle na Waszym
    portalu.

    IMO na Waszej stronie powinno jak byk pisac, ze:
    1) nie macie nic wspolnego z tworzeniem, ani utrzymywaniem precla
    2) nie macie wplywu na jego zawartosc
    3) posty nie sa moderowane
    4) itd.

    > A na to pytanie Ci nie odpowiem, bo... się nie chce ;)

    Po raz kolejny nie odpowiesz. Najpierw olewka Arniego, bo nie chce Ci sie z
    nim gadac, potem na merytoryczne pytania (np. o zgode do podpiecia sie pod
    grupy newsowe) pada haslo, ze nie musicie bo inni nie pytali. Teraz na
    rzeczowy argument finansowy odpowiadasz, ze Ci sie nie chce.

    Nie odpowiadasz, bo Ci sie nie chce, nie wiesz, czy po prostu nie potrafisz
    przyznac sie, ze zakreciles sie ze sprzecznymi wypowiedziami?

    Mentalnosc wszystkowiedzacego, spolecznika emeryta. Nie i juz. Wiesz
    wszystko lepiej, zamiast gadac powaznie, odpowiadasz aluzjami politycznymi.
    Pracujesz spolecznie i dla Ludu, bo przeciez nic nie zarabiasz, a do
    podpiecia czytnika wybral Cie kolektyw chlopsko-robotniczy, ktory chcial
    dostepu do precla w wygodny i przystepny sposob, a nie potrafil
    skonfigurowac sobie czytnika. Oczywiscie ten kolektyw nie moze uzywac onetu,
    bo tam tylko chamy i prostaki. Tenze kolektyw trafil na strone
    www.scigacz.pl zapewne dlatego, ze w gugla wpisali "porzadny portal
    motoryzacyjny dotyczacy motocykli sportowych".

    Srututu srali muchy bedzie wiosna.

    --
    pzdr:
    Ivam