eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-16 11:08:58
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Niewiarowskinapisal

    > Poprosilbym o pomoc Stowarzyszenie Motocyklistow Polskich, a nawet
    > Piomaya, Dziewulskiego i Owaka!

    Pomysł szczytny, pewnie podpisaliby się obiema nogami ;)

    > A gdzie miejsce na pieczatke ?

    Pieczątka to typowo ruski sposób myślenia. W każdej dyktaturze nie
    wierzącej w jednostkę pojawia się konieczność uwierzytelnienia wszystkiego
    pieczątką. W przypadku ludzi wolnych, w krajach gdzie ufa się obywatelowi
    wystarczy deklaracja i podpis. Bo podpis jest ważniejszy niż pieczątka.

    > 876263.

    Wow. Ta liczba znaczy tyle co nic. Doprecyzuj:
    - w jakim okresie wysłano te posty
    - jaki jest ich % udział we wszystkich wysłanych potach
    - podaj jaka część z nich to posty uciążliwe
    - określ kryteria na jakich ustaliłeś wartość z punktu powyżej
    - podaj jaka jest liczba uciążliwych postów wrzucanych przez precle
    - podaj jaka jest liczba uciążliwych postów wrzucanych z onetów itd.
    - no i podaj jak wygląda udział uciążliwych postów wysyłanych ze ścigacza
    w stosunku do uciążliwych postów wrzucanych np. Opery.

    To możemy coś pogadać.

    > Rozumiem. Czyli jesli wskaze kilku złodziei to bede mogl krasc.
    > Logika przedszkolaka.

    Guzik rozumiesz. Ścigacz nic nie kradnie. Co więcej dopiero pojawienie się
    kogoś ze ścigacza (czyli mnie w tym konkretnym przypadku) rozkręciło
    trochę panującą tutaj smutę ;)