eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
  • Data: 2010-12-16 11:34:29
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-16 12:08, Lovtza pisze:

    > Pieczątka to typowo ruski sposób myślenia.

    Normalna i wsie w pariadkie.

    > Wow. Ta liczba znaczy tyle co nic. Doprecyzuj:
    > - w jakim okresie wysłano te posty

    pomiedzy 10 marca 2010, a 16 maja 2010.
    Jak widac jest to skorelowane z nagonka na prawdziwych Polakow,
    patriotow co wyraznie slyszeli strzaly w Smolensku i pozniejsze
    egzekucje przeprowadzane na elicie Narodu! (tylko jak bedziesz wklejac
    na foruma to nie zapomnij o wytluszczeniu slow Polakow i Narodu. Ze
    slowem Elita zrob co chcesz).

    > - jaki jest ich % udział we wszystkich wysłanych potach

    11,4%

    > - podaj jaka część z nich to posty uciążliwe

    99,99%, bylo kilka postow smiesznych wiec nieuczciwe byloby napisanie ze
    100%.

    > - określ kryteria na jakich ustaliłeś wartość z punktu powyżej

    Cos Jesus he knows me and he knows Im right!

    > - podaj jaka jest liczba uciążliwych postów wrzucanych przez precle

    852 w calej historii.

    > - podaj jaka jest liczba uciążliwych postów wrzucanych z onetów itd.

    12304 w calej historii ze wszystkich w/w.

    > - no i podaj jak wygląda udział uciążliwych postów wysyłanych ze
    > ścigacza w stosunku do uciążliwych postów wrzucanych np. Opery.
    > To możemy coś pogadać.

    Wolisz wykres kolowy czy raczej slupkowy ?

    > Ścigacz nic nie kradnie.

    Dzisiaj zapoznajemy sie z trudnym slowem. Analogia.
    Wszystkorozumiejacy ktosiu ze sikacza, chodzilo o to ze jak robie cos
    zlego to mowienie 'nie przestane bo felus z grupy lesnych ludkow robi
    tak samo' jest gowniarskie.
    Napisz 'jestem najnajnajzajebistrzy, a wy sie nie znacie i spierdalac'.
    Przynajmniej bedzie krotko, na temat i uczciwie.

    > Co więcej dopiero pojawienie się kogoś ze ścigacza (czyli mnie w tym konkretnym
    przypadku) rozkręciło
    > trochę panującą tutaj smutę ;)

    Mysle ze powinienes zostac nominowac do tytulu SuperPrecla oraz Precla
    Roku. Tytuly "Animator Zycie Preclowego", "Tropiciel Obroncow Krzyza",
    "Precel Odnowiciel" masz juz w kieszeni.

    newrom
    PS. robie sobie podsmiechujki bo juz daaawno stracilem jakakolwiek
    nadzieje na powazna rozmowe.
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me