  • 581. Data: 2010-12-21 23:20:59
    Temat: Re: scigacz.pl (by�������o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s������� ch�������tni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 00:12, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > A pomyślałeś o całej obsłudze, o mieszkańcach, którzy ten ryk mają w
    > domach? Po prostu masz to w dupie, można i tak.

    Obsluga z usmiechem przyjela moje pytanie i powiedziala bym smialo
    zdejmowal bo sami lataja tez bez. Coś jeszcze? Myślę, że ryk mojego
    zygzaka przy tym co tam się wyprawia przez 7 dni w tygodniu to pikuś.

    > i laminat;)

    Nie, słoma i siano.

    > Nie mam, nie znam się na wszystkim. Ale przynajmniej mam tego świadomość.
    > Dlatego trenuję, czytam, szukam, interesuję się, sprawdzam. A nie
    > zakładam, że jak coś wykombinowałem, to nie będę kombinował inaczej...

    To po kichuj piszesz "ta szkoła jest nic nie warta"?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 582. Data: 2010-12-21 23:21:52
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄą&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Naprawde myslisz, ze dociazenie przedniego kola ma wplyw ma tak znaczacy
    > wplyw na powierzchnie przylegania przedniej opony? I jest to uzasadnione
    > przez prawa i wzory fizyczne?

    O kurwa (przepraszam, ale inaczej tego nie da się ująć). Wiedziałem, że
    jest źle, ale nie spodziewałem się że jest aż taki dramat...

    Panowie, zgroza...

  • 583. Data: 2010-12-21 23:27:21
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    KJ Siła Słównapisal

    > Zeby nazwac leszczem kogos kto kreci sie lepiej od Ciebie po
    > (rzeczywiscie niebezpiecznym, ponadto jak sam objasniasz trudnym) Ułężu?

    A kręci się lepiej:P? Bo to zasadnicze pytanie:) Ułeż nie jest trudny,
    jest prosty jak budowa cepa. Tyle że jest niebezpieczny.

  • 584. Data: 2010-12-21 23:37:33
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 00:27, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > A kr ci si lepiej:P? Bo to zasadnicze pytanie:) U e nie jest trudny,
    > jest prosty jak budowa cepa. Tyle e jest niebezpieczny.

    Po ulicach tez nie jezdzij, bo to jest dopiero niebezpieczne - moze w
    ciebie przyjebac samochod albo przy szlifie mozesz sie owinac wokol
    lampy czy przywalic dupa o kraweznik a ambulans w minute moze nie
    dojechac. A tak serio - pierdolisz jak zwykle do tego zarzucajac
    emotikonami jak niezrownowazony gimnazjalista.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 585. Data: 2010-12-21 23:39:12
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzegorz Rogalanapisal

    > a kto tu mowi o pompowaniu? czy hamulec dziala 0-1 nacisnieta klamka -
    > puszczona? oj?

    Dyskusja wyszła od linku do nieszczęsnej SMS i od tamtego momentu męczymy
    temat hamowania pulsacyjnego.

    > Pisales ze hamowanie pulsacyjne to nie to co robi ABS to napisz co robi
    > bo narazie to hmm chyba Ty nie masz pojecia jak dziala ABS
    > a ja przypadkowo z racji zawodu ktory uprawialem mialem z tym czyms
    > czesto do czynienia hehe :D

    Ooo, to zupełnie jak ja:) Nie ma sensu rozpisywać się o tym jak działa
    ABS, szczególnie ten nowy C-ABS Hondy, bo ten temat rozrośnie się do 2000
    postów.

    > ale o co Ci chodzi?
    > pytamboniewiem.

    Chodzi mi o opór materii organicznej, gdy chcesz zachęcić innych do
    pogłębienia wiedzy (bo ja nie chcę przekonywać innych do moich racji tylko
    zachęcam do wzięcia książki do ręki).

    > Gdzies tam wyczytalem, ze latasz po torze - gut ale wiesz, nie jestes
    > Rossim ;D

    Stary, wiem to lepiej od Ciebie i to od dawna;) Moje jeżdżenie po torze
    nie ma tutaj nic do rzeczy. Na ulicy jest dokładnie to samo, tylko że
    trochę wolniej i bardziej niebezpiecznie. I rozmawiamy właśnie o ulicy.

  • 586. Data: 2010-12-21 23:40:23
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > We fazerze jest tak, ze hamulec tylny super sie sprawdza jako hamulec
    > postojowy - kompletnie zerodjedynkowy.

    Czyli idealny do hamowania na mokrych kocich łbach z górki? Eh...
    specjalisty...

  • 587. Data: 2010-12-21 23:49:10
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Z tym mowieniem kolokwialnie pierdolisz jak potluczony, bo powierzchnia nie
    > ma nic do gadania. Jakby miala, to najbezpieczniej jezdzic ze zbyt malym
    > cisnienim (bardziej plaska opona=wieksza powierzchnia przylegania opony).

    Jezus Maria... :) Ty na prawdę tak uważasz... muszę ten cytat wkleić
    znajomym :D

    > Aha... musze to zobaczyc na zywo. Jak modulujesz hamowanie na kocich lbach -
    > co kostke to inaczej sciskasz klamke.

    Jeśli nie ogarniasz powierzchni przylegania opony w czasie hamowania to
    tego też nie zrozumiesz. ABSu tym bardziej ;)

  • 588. Data: 2010-12-21 23:50:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 00:39, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Ooo, to zupe nie jak ja:) Nie ma sensu rozpisywa si o tym jak dzia a
    > ABS, szczeg lnie ten nowy C-ABS Hondy, bo ten temat rozro nie si do 2000
    > post w.

    Jak zwykle, słowotok w której nie ma żadnej merytoryki. ABS właśnie
    działa jak hamowanie pulsacyjne tyle, że jest dokładniejszy niż
    ludzkie mięśnie. To i to jest systematycznym zwiekszaniem cisnienia
    oraz zmniejszaniem na granicy przyczepnosci.

    > Stary, wiem to lepiej od Ciebie i to od dawna;) Moje je d enie po torze
    > nie ma tutaj nic do rzeczy. Na ulicy jest dok adnie to samo, tylko e
    > troch wolniej i bardziej niebezpiecznie. I rozmawiamy w a nie o ulicy.

    Pierdolisz? Nie jesteś lepszy od Rossiego?! Zawiodłem się.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 589. Data: 2010-12-22 00:02:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 00:14, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > No i nominacja w kategorii najbardziej czerstwy precel dla Ivama ;)

    Widzisz, ty uwazasz ze jestes zajebisty smiejac sie ze wszystkich i
    tego co pisza ale glowna role w tym cyrku odgrywasz wlasnie ty - jako
    marny blazen bo jedyny usmiech jaki potrafisz wzbudzic to usmiech
    politowania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 590. Data: 2010-12-22 00:04:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 21 Gru, 17:35, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > No, takim zawijaniem rzeczywistosci dookola wlasnej zajebistosci
    > zapedzasz w krowi rog kazdego swistaka na swiecie.
    >
    > Aczkolwiek mam wrazenie ze na sreberko to kladziesz cos innego, ino za
    > duzo tego sypiesz.

    KJ piekny tekst ale przeceniles adresata, myslac ze jest w stanie
    odczytac tak gleboko ukryty przekaz.

    --
    Artur
    ZZR 1200