  • 571. Data: 2010-12-21 21:18:26
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "meblotech" <meblotech.mk@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5195e92629343ed95ff0a63442542440$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > sorry, ja tu być nowy.

    To juz beda 3 upierdliwe posty z sikacza.

    A tak na serio:

  • 572. Data: 2010-12-21 21:19:49
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "meblotech" <meblotech.mk@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:5195e92629343ed95ff0a63442542440$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > sorry, ja tu być nowy.

    To juz bedzie 3 post.

    A tak na serio (skoro ze sikacza):

    http://grupy.scigacz.pl/faq,pl,rec,motocykle.html

    Rozdzial 1 punkt 1.2 (cytowanie).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 573. Data: 2010-12-21 23:02:19
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Tytus z fabrykinapisal

    > Mowicie chlopaki o dwoch szkolach jazdy, Artur pisze o szkole policyjnej -
    > szkole tzw jazdy miejskiej t.j. manewrach na malych predkosciach i stylu
    > jazdy drogowej - zamykanie opon przy 10-15 km/h. Ta szkola n.p. zakazuje
    > nauki dohamowania w zakrecie bo skonczy sie to wyjazdem na przeciwlegly pas
    > ruchu.

    To znaczy że ta szkoła jest nic nie warta. Akurat kto jak kto, ale
    policjanci powinni umieć się posługiwać hamulcem w zakręcie, bo to właśnie
    ta umiejętność daje bezpieczeństwo! Użycie hamulca w zakręcie nie oznacza
    zmiany pasów, to jakiś kolejny mit. Co więcej, wykorzystanie hamulca
    (głównie przedniego) jest bardzo przydatne przy skręcaniu, zmianach
    kierunku....

  • 574. Data: 2010-12-21 23:04:37
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > <sarkazm off>

    Ty ale skąd ty się urwałeś i w jakim celu? Przede wszystkim włącz
    myślenie.

  • 575. Data: 2010-12-21 23:06:17
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Niestety uzywasz zlych kombinacji tych slow. Fizyka jest nauka scisla. Tam
    > "A" znaczy "A", a nie "B".

    Ale te precle mają szczęście że taki zuch jak ty rozkminia ten fizyczny
    temat do ostatniego atomu...:)

  • 576. Data: 2010-12-21 23:08:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 23:04:37 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > Przede wszystkim włącz
    > myślenie.

    skoro ty nie umiesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 577. Data: 2010-12-21 23:12:55
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Ja sobie wkladam db-killery do uszu i innym tez polecam. W przypadku
    > Nowodworu jasno jest okreslone ze nie obchodza ich normy halasu, jak taki
    > wrazliwy jestes to nikt ci nie kaze przyjezdzam.

    A pomyślałeś o całej obsłudze, o mieszkańcach, którzy ten ryk mają w
    domach? Po prostu masz to w dupie, można i tak.

    > Sloma ci z butow wylazi.

    i laminat;)

    > Napisalem gdzies inaczej?

    Nie, ale dobrze niektóre rzeczy sobie jasno powiedzieć.

    > A gdzies napisales "ktos zginie" czy "sie rozjebie"?

    Jeśli jest trwałe kalectwo, albo hospitalizacja powyżej 30 dni (nie jestem
    pewien, ktoś może mnie poprawić) to prokurator też może się zainteresować.

    > Zeby cos wytlumaczyc trzeba posiadac ta umiejetnosc, ktorej tobie brakuje co
    > zaprezentowales w tym calym watku.

    Problem nie polega w niedostatkach w tłumaczeniu, tylko w niedostatkach w
    rozumieniu ;)

    > Za to ty masz pojecie o wszystkim, wiec swiec dalej gwiazdo motocyklowa nad
    > preclami i nauczaj ich tego co dobre.

    Nie mam, nie znam się na wszystkim. Ale przynajmniej mam tego świadomość.
    Dlatego trenuję, czytam, szukam, interesuję się, sprawdzam. A nie
    zakładam, że jak coś wykombinowałem, to nie będę kombinował inaczej...

  • 578. Data: 2010-12-21 23:14:29
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Prosze Panstwa brawa! Przyszloroczna Pokojowa Nagroda Nobla dla Kim Dzong
    > Il'a, a nagroda w dziedzinie fizyki dla Lovtz'y.

    No i nominacja w kategorii najbardziej czerstwy precel dla Ivama ;)

  • 579. Data: 2010-12-21 23:18:15
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Co to sa "sily zyroskopowe"?

    Najwyraźniej tylko ty masz problem z ogarnięciem tego. Nie rozumiesz
    meritum, więc będzie przypierdalał się do słówek i skrótów myślowych. Mam
    ci wrzucić pełną definicję? To coś zmieni? Zrozumiesz więcej jeśli chodzi
    o zachowanie przedniego zawieszenia? Przecież ty nawet nie chcesz
    zrozumieć...

    > Szkoda, ze merytoryka i konkrety dla Ciebie nie sa rownie pasjonujace.

    Książka na temat techniki jazdy, pierwsza z brzegu, którą mam pod ręką ma
    ponad 250 stron. Mam ci to teraz tutaj cytować? Na prawdę jesteś taki tępy
    że nie możesz wziąć książki do ręki i sobie poczytać? I przestać narażać
    się na zarzuty o niski poziom inteligencji?

  • 580. Data: 2010-12-21 23:20:36
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byÄą&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s?&#65533;&#65533; ch?&#65533;&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Chodzi Ci o "Motorcycle Design & Technology: How and Why" Gaetano Cocco?

    Też. Jest jeszcze druga książka o takim samym tytule i wiele książek na
    temat budowy, zachowania motocykla, oraz tego jak się na nim jeździ.