  • 201. Data: 2010-12-17 08:44:38
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Piotr Kompanapisal

    > Właśnie takiej odpowiedzi się spodziewałem. Nie chodzi o rozwiązanie
    > problemu, tylko o wymyślanie dodatkowych warunków i rozkładanie rąk.
    > Dzięki za potwierdzenie ;)

    A rozwianiem problemu jest uleganie temu szantażowi i psychozie, którą
    wyprodukowaliście? Udowodnij mi że użytkownicy bramki Ścigacza są na
    prawdę bardziej upierdliwi niż użytkownicy innych bramek! Póki nie mam
    takiego dowodu to nie pozwolę dyskryminować naszych użytkowników, tylko
    dlatego że nie możecie sobie poradzić ze swoimi problemami i żalami
    (prawdziwymi, czy urojonymi).

  • 202. Data: 2010-12-17 08:44:53
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-17 07:16, Użytkownik Lovtza napisał:

    > Guzik powinno Cię to interesować, ale wtedy od paru lat już jeździłem na
    > moto. Rozejrzyj się. Wy na prawdę nie macie żadnych argumentów. Teraz
    > pojawiają się takie absurdy jak to kto jest starszy i jak było w 99'.
    > Może zastanowimy się jak to było w 1944? Wtedy jazda na moto w
    > niektórych częściach Europy wymagała prawdziwego samozaparcia...

    To ty nie masz argumentów a nasze sprytnie pomijasz.
    Twoje argumenty to "nie bo nie" i "A Ty się rozpędź porządnie
    i cały impet przekaż poprzez głowę na solidny betonowy mur.
    Może coś się poprawi, a wtedy przestań pisać na preclach.".
    Takie argumenty to dwunastoletnie szczyle piszą.
    Jesteś dwunastoletnim szczylem ?

    Pozdrawiam

  • 203. Data: 2010-12-17 09:03:11
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    RadoslawFnapisal

    > To ty nie masz argumentów a nasze sprytnie pomijasz.

    Jezus Maria:) No i jak ja mam Cię traktować poważnie?:) A może po prostu
    nie przekopałeś wątku?

> [...]
    > Może coś się poprawi, a wtedy przestań pisać na preclach.".
    > Takie argumenty to dwunastoletnie szczyle piszą.

    Po ponad dwustu postach które tutaj wymieniliśmy ciągle nie rozumiesz paru
    prostych rzeczy, które dzięki swoim nieprzebranym pokładom anielskiej
    cierpliwości wyjaśniałem kilkukrotnie. Uznałem, że teraz w sumie nie mam
    nic do stracenia, więc postanowiłem spróbować dopasować formę do
    panujących tutaj (przynajmniej wśród niektórych) standardów ;)

  • 204. Data: 2010-12-17 09:08:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 09:55, J_K_K pisze:

    > Jeszcze jeden pomysł:
    > - w stopce własnej (kto chce oczywiście), dodać wpis:
    >
    > "Nie wyrażam zgody na publikację moich wypowiedzi
    > poza Usenetem, a zwłaszcza na portalu scigacz.pl "

    zaraz powiedza ze oni nie publikuja i nie ponosza odpowiedzialnosci :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 205. Data: 2010-12-17 09:35:40
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"
    >Czytałeś to co pisałem? Odniosłem się do Twoich wszystkich projekcji. I o
    >spamowaniu na precje (że to bzdura), i że kradniemy kontent (że to
    >bzdura), że waszymi 1000 postami miesięcznie nabijamy sobie oglądalność
    >(to już piramidalna bzdura), oraz że kroimy przy tym na Was jakiś hajs (co
    >jest już po prostu absurdem).

    Czyli:
    1) Nie macie contentu z precli
    2) Ludzie nie wchodzą na wasz serwis żeby czytać content preclowy
    3) Wasze zarobki są niezależne od tego ilu użytkowników macie
    Jakoś mam wrażenie, że mijasz się z prawdą. I to nie bez udziału
    świadomości.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 206. Data: 2010-12-17 10:11:35
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Mariusz Kruknapisal

    > Czyli:
    > 1) Nie macie contentu z precli

    Pokaż gdzie go mamy.

    > 2) Ludzie nie wchodzą na wasz serwis żeby czytać content preclowy

    Ludzie wchodzą na nasz serwis z bardzo wielu powodów, bo jest wiele
    narzędzi. Jednym z nich jest korzystanie z czytnika precli. Np. ja z niego
    korzystam.

    > 3) Wasze zarobki są niezależne od tego ilu użytkowników macie

    Nasze zarobki są _pośrednio_ związane z ilością userów. Problem w tym (co
    już tłumaczyłem to paru typom, a czego albo nie zrozumiałeś, albo celowo
    to przemilczałeś) udział userów generowanych googlem w całości naszych
    userów to jest liczony w promilach, nawet nie procentach. Dlatego
    powtarzam ci to co chyba nawet Arni zrozumiał zanim się zamknął w sobie,
    że precle nie mają przełożenia na nasze dochody.

    > Jakoś mam wrażenie, że mijasz się z prawdą. I to nie bez udziału
    > świadomości.

    A ja mam wrażenie, że dokładnie w ten sposób działa nagonka na ścigacza. Z
    udziałem świadomości mijacie się z prawdą twierdząc, że rzekomo wrzód w
    postaci czytnika na Ścigaczu uniemożliwia wam spokojne życie i wałkowanie
    po razy tysięczny tematu co na pierwsze moto i jaki wlać olej do GS500.
    Tylko gdy proszę abyście mi to udowodnili to nagle jakoś każdy nabiera
    wody w usta

  • 207. Data: 2010-12-17 10:16:30
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > I to jest problem sikacza. ILOSC. 50tys userow, milion postow. Tak.
    > ilosc to jakosc.

    No przed chwilą ktoś z tandetnej husarii próbował przekonać mnie że
    jesteśmy tak słabi i nieudolni, że nie potrafimy przyciągnąć ludzi na
    własne forum przez co rzekomo kradniemy elitarny kontent z precli, aby
    jakoś załatać pustostan:) Ty teraz stękasz że jest za dużo ludzi i
    postów... Ustalcie jedną wersję i się jej trzymajcie;)

  • 208. Data: 2010-12-17 10:21:47
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > zaraz powiedza ze oni nie publikuja i nie ponosza odpowiedzialnosci :)

    No panowie, komedia:) Zawstydzacie samego Bareję!:P A co jak sobie wpiszę,
    że nie wyrażam zgody aby posty użytkownika newrom/arni/grzygol itd
    wyświetlały się na moim komputerze?;)

  • 209. Data: 2010-12-17 10:22:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >I to jest problem sikacza. ILOSC. 50tys userow, milion postow. Tak.
    >ilosc to jakosc.

    No i nie da sie ukryc, ze watek poplynal...
    Nie ma to tamto, dla wiekszosci jest zima, trzeba jakos sobie radzic.
    Po mojemu chamskie wejscia z sikacza trza zglaszac tamze, jesli
    przyjac za prawde prawdopodobna, ze takich zgloszen nie bylo.
    Nie bedzie efektu to przynajmniej bedzie material pod to, zeby sprawe
    zamknac inaczej.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 210. Data: 2010-12-17 10:26:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Arninapisal

    > PEES: sprawa bedzie miala swoj bieg w gronie adminów.

    A tak w ogóle właśnie pomyślałem sobie, że jak pokażesz dyskusję
    adminom...:) To po pierwsze nieźle się obśmieją, a po drugie, to masz z
    miejsca gwarantowaną nominację w kategorii "Najbardziej nieudolny offtop
    sezonu 2010":) No chyba że zaskoczysz nas czymś jeszcze w drugiej połowie
    grudnia:D

    Ale to było dobre Arni:D