  • 211. Data: 2010-12-17 10:33:04
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Lovtza"

    http://grupy.scigacz.pl/

    >Ludzie wchodzą na nasz serwis z bardzo wielu powodów, bo jest wiele
    >narzędzi. Jednym z nich jest korzystanie z czytnika precli. Np. ja z niego
    >korzystam.

    Jeszcze raz - czy jesteś w stanie stwierdzić, że z całą pewnością nie
    istnieją ludzie, którzy wchodzą na ścigacz żeby czytać content preclowy?

    >Nasze zarobki są _pośrednio_ związane z ilością userów.

    Dziękuję.

    >A ja mam wrażenie, że dokładnie w ten sposób działa nagonka na ścigacza. Z
    >udziałem świadomości mijacie się z prawdą twierdząc, że rzekomo wrzód w
    >postaci czytnika na Ścigaczu uniemożliwia wam spokojne życie i wałkowanie
    >po razy tysięczny tematu co na pierwsze moto i jaki wlać olej do GS500.

    My król, nic takiego nie twierdzimy. My tylko twierdzimy, że kłamiesz.
    A że bramek z zasady nie lubię, to inna sprawa.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 212. Data: 2010-12-17 10:35:44
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 11:16, Lovtza pisze:

    > Ty teraz stękasz że jest za dużo ludzi i
    > postów...

    Nie napisalem ze za duzo ludzi i postow. Naucz sie czytac ze
    zrozumieniem, albo naucz sie subtelniej manipulowac.

    > Ustalcie jedną wersję i się jej trzymajcie;)

    Jakbym mial podobny do Ciebie przerost ego, to moze i bym po krolewsku
    mowil o sobie w liczbie mnogiej.

    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 213. Data: 2010-12-17 10:36:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-17, marider <m...@g...pl> wrote:

    > Pzdr
    > PS: osobiscie nic nie mam poza durnymi/glupimi/banalnymi pytaniami ktore
    > wlasnie ze scigacza naplywaja i to dosc czesto, czytam czasem i artykuly
    > u Was, niektore nawet sa i z sensem mimo ze istniejecie o wiele krocej
    > niz pl.rec.motocykle. Wiec po co ta "bitwa" na slowa?
    >
    > PPS: kiedys to byly czasy kiedy priorytetem byla wspolna jazda i hobby z
    > pasja a nie lans i slowne przepychanki:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZrbadDKcPlI . AD 1999 kiedy pewnie
    > jeszcze marzyles o motocyklu...

    Musi, ze ten z 1:10 to Tytusa kolega, tylko ten potrafi sie przyznac ze
    Kawasaki sa najszybsze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 214. Data: 2010-12-17 10:41:40
    Od: z...@p...onet.pl

    > No to jaka jest skala problemu? Ile jest tych postów? Konkretnie! Bo nikt
    > nie jest w stanie mi powiedzieć... Ile z nich jest uciążliwych? Wiesz ile?
    > Bo ja nie wiem, a śmiem twierdzić, poza moimi jest tutaj bardzo mało
    > postów z czytnika ścigaczowego. Poza tym większe bydło robią lokalesi, niż
    > użytkownicy czytnika. Może po prostu zażądajmy wyłączenia precli?

    Rozumiem że mogę Ci się wprowadzić do domu albo zacząć
    publikować na Ścigaczu i dopóki będę dokładał starań
    aby nie być uciążliwym wszystko będzie ok i Twoje
    prośby abym się wyniósł mogę spokojnie zlewać.

    Software ma przeważnie licencję, która precyzyjnie określa co
    z nim można robić i czy może być używany do celów komercyjnych.
    Chciałbym się mylić, ale wygląda na to że takiej licencji
    na usenet nie ma i Ścigacz to wykorzystuje, moim zdaniem w niezbyt
    ładny sposób. Prawa niby nie łamiecie ale smrodek się ciągnie.

    zarafiq

  • 215. Data: 2010-12-17 10:54:49
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "z...@p...onet.pl"
> [...]
    >z nim można robić i czy może być używany do celów komercyjnych.
    >Chciałbym się mylić, ale wygląda na to że takiej licencji

    Ale zdajesz sobie sprawę, że bredzisz okrutnie?

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 216. Data: 2010-12-17 11:02:21
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-12-16 18:37:21 +0100, Arni <a...@n...spam.pl> said:

    > Własnie odkryłem kolejny zarzut:
    > bramka nie obsługuje canceli postów uzytkownika. To oznacza, ze
    > wyswietla i archiwizuje posty jakie uzytkownik chce wycofac z usenetu i
    > do czego ma niezbywalne prawo.

    Podobnie jest z bramką Gazety i bodajże Onetu też.

    de Fresz

  • 217. Data: 2010-12-17 11:04:23
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:

    > Nasze zarobki są _pośrednio_ związane z ilością userów. Problem w tym
    > (co już tłumaczyłem to paru typom, a czego albo nie zrozumiałeś, albo
    > celowo to przemilczałeś) udział userów generowanych googlem w całości
    > naszych userów to jest liczony w promilach, nawet nie procentach.
    > Dlatego powtarzam ci to co chyba nawet Arni zrozumiał zanim się zamknął
    > w sobie, że precle nie mają przełożenia na nasze dochody.

    nadinterpretujesz.
    Jako ze lubisz bajki to opowiem Ci jedną:

    dawno dawno temu było sobie panstwo Precli. Wiekszosc ludzi sie tam
    znała i dobrze im bylo razem. Pewnego dnia bez pytania zaczął sie napływ
    obcych obywateli panstwa o nazwie Scigacz, ktore powstało niedaleko.
    Obywatele ci nie potrafili sie zachowac, nie znali kultury panstwa do
    ktorego przybyli. Wielu z nich nie ma nawet swiadomosci ze sa na terenie
    innego panstwa.
    Wchodzą sobie do klubu rozrywkowego w Scigaczu, wychodzą innymi drzwiami
    i sie dziwia, ze napotykaja wrogo nastawionych obywateli. Nie rozumieją,
    ze po prostu robią trzode i że sa na terenie innego panstwa. Przez wiele
    lat wladze panstwa Scigacz udaja ze nie ma problemu, nie odpowiadają na
    skargi Precla.
    Pewnego dnia waleczny i wygadany rycerz zwany Łowcą zawitał do krainy
    precla. Czuł sie jak u siebie a na zgłaszane pretensje zrobił zdziwioną
    minę, zrobił wykład na temat poziomu kultury mieszkanców Precla, wyśmiał
    posłów (dobrze że nie skrócił o głowe) i powiedział że nie zrobi z tym
    porzadku bo nie. Nie widzi problemu, chce szczescia obywateli swojego
    Panstwa. Sława i bogactwo obywateli Precla pracuje na jego korzyśc gdyż
    przyciaga turystów ktorzy jadą do Scigacza mysląc, ze to jego bogactwo.
    A obywatele precla nie chcą, aby ktos podszywał sie pod nich, chcą
    własnego panstwa i chcą decydowac, kto moze do nich przyjezdzac a kto nie.

    Scigacz zawsze bedzie gosciem na Preclu. Póki co jest pasozytem i
    gosciem nieporządanym.

    Dotarło?

    (pytanie było retoryczne, nie sil sie na odpowiedz)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 218. Data: 2010-12-17 11:11:45
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:

    > No panowie, komedia:) Zawstydzacie samego Bareję!:P A co jak sobie
    > wpiszę, że nie wyrażam zgody aby posty użytkownika newrom/arni/grzygol
    > itd wyświetlały się na moim komputerze?;)

    napisz. I wypisz sie z tej grupy bo nikt tu Cie na siłe nie trzyma.

  • 219. Data: 2010-12-17 11:18:30
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe namotocyklu w Hiszpani - s&#195;&#8222;&#65533; ch&#195;&#8222;&#65533;tni?)
    Od: z...@p...onet.pl

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że bredzisz okrutnie?

    Chcesz przez to powiedzieć że taka licencja jest?
    W takim razie w czym problem - albo Ścigacz jej przestrzega
    albo nie.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 220. Data: 2010-12-17 11:24:36
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Mariusz Kruknapisal

    > http://grupy.scigacz.pl/

    To jest kontent? Nie rozśmieszaj mnie. To jest czytnik grupy dyskusyjnej ;)

    > Jeszcze raz - czy jesteś w stanie stwierdzić, że z całą pewnością nie
    > istnieją ludzie, którzy wchodzą na ścigacz żeby czytać content preclowy?

    Istnieją. Z całą pewnością ;)

    > Dziękuję.

    Żenująco nieudolna manipulacja. Po prostu załamka, stary. Nie wstyd Ci tak
    się kompromitować publicznie? Przecież masz tu kolegów, prawda? To do
    czego powinieneś się odnieść akurat jest w tej części którą cynicznie
    wyciąłeś...

    > My król, nic takiego nie twierdzimy. My tylko twierdzimy, że kłamiesz.

    Tylko nie potraficie tego wykazać, dowieść. Gdybym kłamał, to przy waszej
    liczebności i znajomości tej grupy już dawno powinniście mnie zarzucić
    kompletem informacji pokazującym jak bardzo ta bramka jest dla Was
    uciążliwa. Przecież ktoś prowadzi tutaj jakieś statystyki. Taki problem to
    wyciągnać?

    > A że bramek z zasady nie lubię, to inna sprawa.

    No i właśnie tutaj jest pies pogrzebany. Nie lubisz bramek, czy Ścigacza -
    to akurat mogę nawet zrozumieć. Ale w większości przypadków tutejszych
    huzarów jedynym motywem działania jest zwykła małpia złośliwość...