  • 301. Data: 2010-12-17 16:38:34
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:87ec4fea67c55c692d2504fb3cf3b9c5$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Słowem powołałeś się na prawdziwy autorytet. Każdy ma swoich
    > znajomych.Moja opinia pozostaje niezmienna, bo znam przedstawicieli
    > wszystkich "frakcji" i wiem co o sobie mówią nawzajem. Więc jeśli chcesz
    > mi powiedzieć, że wszyscy się kochają, każdy z każdym... to mogę się
    > jedynie uśmiechnąć z przekąsem.

    ROTFL. Wszystkowiedzacy, wszystkichznajacy preclopogromca.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 302. Data: 2010-12-17 16:40:54
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Ja na Twoim miejscu bym się na prawdę uspokoił, bo grupa uwaŻających, że
    > masz rację zmniejszyła się na prawdę drastycznie.

    Widzisz, komputery moga sie mylic (aluzja do delimeterka), a ludzie Twoim
    zdaniem nie?

    Moj Ty wszystkowiedzacy, wszystkichznajacy, nieomylny preclopogromco.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 303. Data: 2010-12-17 16:44:22
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Większość logicznie myślących:) Wolę dwie rozsądne osoby mające podobne
    > zdanie, niż 100 głupich oponentów.

    Czyli po raz kolejny udowadniasz, ze bylbys dobrym politykiem.

    "Chuj z wiekszoscia, wazni sa ci, ktorzy sa madrzy, czyli ci ktorzy mysla
    tak jak ja."

    Podalem Ci konkretne liczby, a Ty mi wmawiasz, ze 2 "rozsadne" (za Toba) to
    wiecej niz 4 "nierozsadne" (przeciw Tobie) osoby.

    Jak Kaczynski - nikt Ci nie powie, ze czarne jest czarne, a biale jest
    biale. Nie i juz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 304. Data: 2010-12-17 16:46:00
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (by&#197;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > mastinapisal

    > Zapomniałeś dodać, że na waszym przykładzie...:)

    Popraw wreszcie to kodowanie. Dzisiaj byl dzien pracujacy, a naprawa tego
    nie zajmie wiecej niz 15min.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 305. Data: 2010-12-17 17:11:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 15:58, Lovtza pisze:

    > Gdzieś pisałem, że broniłem krzyża?

    tyle razy wspominales o tym krzyzu ze musisz byc obronca.

    > samotnym bastionem zdrowego rozsądku,

    hehe, komediant znaczy sje!

    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 306. Data: 2010-12-17 18:01:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    z.pl...
    > Większość logicznie myślących:) Wolę dwie rozsądne osoby mające podobne
    > zdanie, niż 100 głupich oponentów.

    Spierdalaj stąd pedale, bo cie kurwa znajde i zerżne... ćwoku jebany...

    --
    Grzybol

  • 307. Data: 2010-12-17 18:04:17
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    >kto się może z wami bawić, a kogo nie lubicie i ma wypierdalać. I ja tylko
    >temu się sprzeciwiam.

    I caly wizerunek w pizdu... Ilu tu juz takich bylo.
    Zawsze mozesz potupac nozkami, niektorym to pomaga.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 308. Data: 2010-12-17 18:08:43
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Spierdalaj stąd pedale, bo cie kurwa znajde i zerżne... ćwoku jebany...

    dla lepszego zobrazowania o co mniej wiecej chodzi:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZVSALi-R4Jo

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 309. Data: 2010-12-17 18:12:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.youtube.com/watch?v=ZVSALi-R4Jo

    Raczej chodziło bardziej o takie coś:
    http://www.youtube.com/watch?v=cxAKyGUG0Fs

    --
    Grzybol

  • 310. Data: 2010-12-17 18:30:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Odetnij nas od "S", bosmy niegodni wymawiac tego slowa na "S", stad mowimy
    > "sikacz", zeby nikt sie nie polapal, ze bluzgamy nazwe tak szacownego
    > portalu wypowiadajac ja naszymi plugawymi paluchami.

    Zapomnij ;)