  • 541. Data: 2010-12-21 16:20:10
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    duddits pisze:

    > Tylko ma się to nijak do jazdy w zakręcie - a to przecież jest esencją
    > jazdy jednośladem.
    No wlasnie, wszyscy tez mowia, ze nie wolno uzywac hamulca tylnego w
    zakrecie - a jednak patrzac na najlepszych - uzywaja to jak? ;)

    > Dlatego moim zdaniem dobrze zacząć przygodę z motocyklem właśnie od
    > ęduro :)
    Trudno sie nie zgodzic :D
    nawet kosztem polamanych obojczykow ;D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 542. Data: 2010-12-21 16:20:24
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Grzegorz Rogalanapisal
    Ale w zyciu nie pomyslalbym zeby negowac uzywanie
    > hebla tylnego na mokrych kocich lbach z gorki.

    I to jest śmieszne ;)

    Tym bardziej komus kto
    > nie wie jak hamowac.

    Jak ktoś nie wie jak hamować - niech nie siada na motocykl.

    > A juz zupeeeelnie inna bajka to enduro/cross gdzie tylny hebel pomaga w
    > wielu sytuacjach, poza tym to wlasnie ęduro/cross uczy uzywania tylu* ;D

    To zupełnie inna bajka.

  • 543. Data: 2010-12-21 16:22:01
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    de Fresznapisal

    > Hę? Jak tył się ślizga na prostej, to przecież jesty
    > tyyyyyyyyyleeeeeeee czasu na reakcję.

    To jest tyyyyyyyyyyyleeeeeeee czasu straconego, w porównaniu do sytuacji
    gdybyś hamował zgodnie ze sztuką.

  • 544. Data: 2010-12-21 16:23:36
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    dudditsnapisal

    > To my tu o jeździe na wprost cały czas rozmawiamy?
    > Where's fun in that?

    Sam bym tego lepiej nie ujął ;)

  • 545. Data: 2010-12-21 16:25:08
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    KJ Siła Słównapisal

    > skończ pierdolić, poproszę.

    Zaraz po tobie;)

  • 546. Data: 2010-12-21 16:25:17
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-12-21 17:20, Grzegorz Rogala pisze:
    > No wlasnie, wszyscy tez mowia, ze nie wolno uzywac hamulca tylnego w
    > zakrecie - a jednak patrzac na najlepszych - uzywaja to jak?

    Kto tak mówi? Pierwsze słyszę. Przez kontrolowany uślizg tylnego koła
    możesz sobie przecież zakręt zacieśnić.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 547. Data: 2010-12-21 16:35:18
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-21 16:44, Lovtza pisze:

    > Słusznie. Bo nim jesteś.

    Zeby nazwac leszczem kogos kto kreci sie lepiej od Ciebie po
    (rzeczywiscie niebezpiecznym, ponadto jak sam objasniasz trudnym) Ułężu?

    No, takim zawijaniem rzeczywistosci dookola wlasnej zajebistosci
    zapedzasz w krowi rog kazdego swistaka na swiecie.

    Aczkolwiek mam wrazenie ze na sreberko to kladziesz cos innego, ino za
    duzo tego sypiesz.

    KJ

  • 548. Data: 2010-12-21 16:50:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 17:35, KJ Siła Słów pisze:

    > No, takim zawijaniem rzeczywistosci dookola wlasnej zajebistosci
    > zapedzasz w krowi rog kazdego swistaka na swiecie.

    Kildzonu widze ze forma wzrasta! Czekam na jakiegos maila w starym stylu
    (tym razem go obiecuje przeczytac!) :-D

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 549. Data: 2010-12-21 17:02:16
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Lovtza pisze:

    > Nie ma nic złego, po prostu nie ma hamowania. Nie masz dociśniętego do
    > nawierzchni koła, bardzo łatwo jest zablokować koło. Umiejętne hamowanie
    > tyłem wcale nie jest łatwiejsze, tylko daje złudne poczucie bezpieczeństwa.
    ok, tu sie zgadzam.

    > Jestem na tyle rozsądny aby nie pompować klamą ;)
    a kto tu mowi o pompowaniu? czy hamulec dziala 0-1 nacisnieta klamka -
    puszczona? oj?

    > Aha, czyli widzę, że nawet nie masz pojęcia o tym jak działa ABS ;)
    zmiana cisnienia w ukladzie hamulcowym, prosze Cie nie osmieszaj sie.
    Pisales ze hamowanie pulsacyjne to nie to co robi ABS to napisz co robi
    bo narazie to hmm chyba Ty nie masz pojecia jak dziala ABS
    a ja przypadkowo z racji zawodu ktory uprawialem mialem z tym czyms
    czesto do czynienia hehe :D

    > To nie jest kwestia tego, co łatwiej komu kontrolować. Ty na prawdę tego
    > nie rozumiesz? Kwestia dotyczy tego jak poprawnie jeździć motocyklem.
    tak

    > Chodzi o to aby ten początkujący uczył się poprawnie, od samego
    > początku. Nawet w szkołach jazdy na kat A uczą aby posługiwać się przede
    > wszystkim hamulcem przednim, czyli zasadniczym.
    nie

    > Stary, wiedziałem, że z
    > niektórymi jest tutaj słabo, aby ty zawstydzasz samego Arniego!
    ale o co Ci chodzi?
    pytamboniewiem.

    Gdzies tam wyczytalem, ze latasz po torze - gut ale wiesz, nie jestes
    Rossim ;D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 550. Data: 2010-12-21 17:22:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Dec 2010 16:25:08 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > KJ Siła Słównapisal

    > Zaraz po tobie;)

    i znowu głupawy uśmieszek.