  • 401. Data: 2010-12-20 14:27:16
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Użytkownik "Arni"
    Wlasnie z powodu ...
    ***"Grzybol"
    Nie gadaj już z tym chujem!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chyba cos przeoczylem :):):)
    Nic tak nie jednoczy jak wspolny wrog :)

    Tytus z fabryki

  • 402. Data: 2010-12-20 15:56:17
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Lovtza pisze:

    > "Gdybym mial zjechac z takiej mokrej gorki z kocimi lbami to raczej bym
    > uzywal tylko tylu na granicy zablokowania kola (mi jest latwiej wyczuc
    > blokade tylu). "
    >
    > "Jak zahamujesz nieumiejetnie na sliskim czy luznym to i tak i tak
    > glebiesz."
    >
    > Myślę, że takie rzeczy nadają się do prokuratury (bo zagrażają zdrowiu
    > stosowaczy takich "rad") no i z pewnością nie są mądre...

    Mistrzu, pokaz mi jak sie hamuje przodem na mokrych kocich lbach przy
    zjezdzie w dol..
    Kiedy bedziesz sie wypierdalal dam Ci linka do tej dyskusji, he he :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 403. Data: 2010-12-20 16:11:50
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    marider pisze:

    > Hehe, mialem raczej na mysli namiot, spiwor i krzaki jakies przy drodze
    > czy gdzies dalej,
    na zachod od odry? na dziko? marne szanse.

    > ewentualnie co jakis czas kemping.
    raczej tylko kamping.

    > Tak zeby bylo
    > ciekawiej i z przygodami a nie 15gwiazdkowe hotele z orszakiem boy'ow i
    > zlota karta ;P Drogi tez raczej jakies boczne ale nie zadne tam
    > cross'owanie, bloto, pola itd bo R1 nie pociagnie po takiej nawierzchni.
    Zajebiesz sie na lokalnych drogach Niemiec i Francji wlasna reka na R1
    50km/h co kawalek a co wiekszy kawalek 80km/h. I odradzam kozakowanie..
    chyba, ze to co zaoszczedzisz na noclegach chcesz wydac na mandaty ;D

    > Na razie mam nakreslony wstepny plan wycieczki na 3 sportowe motocykle i
    > czas ok 3 tygodni ale detale blizej wylotu jakies zapodam.
    3 tyg? 21 dni? Portugalia - najmarniej 8kkm - najfajniej jakies 10kkm.
    daje ~476km dziennie, bez autostrad, boczkiem chylkiem? zajebiesz sie na
    pewno ;D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 404. Data: 2010-12-20 16:23:53
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-20 16:56, Grzegorz Rogala pisze:

    > Mistrzu, pokaz mi jak sie hamuje przodem na mokrych kocich lbach przy
    > zjezdzie w dol..
    > Kiedy bedziesz sie wypierdalal dam Ci linka do tej dyskusji, he he :D

    Ale zalezy w sumie czy hamujemy bo se jakas kocice chcemy obejrzec
    (chociaz mnie kocice z lbem wstawionym w bruk akurat nie podniecaja) czy
    awaryjnie.

    Jak na kocice to tylem, a jak awaryjnie to IMO przodem pulsacyjnie, ale
    ze jest awaryjnie na malej przyczepnosci to nasze puslacyjnie skonczy
    sie na drugiej pulsacji uslizgiem, moto sie zatrzymuje podnozkiem o
    wystajacy koci leb, my lecimy po bruku, lamiemy se o kolejne wystajace
    lby pare kosci, ale w sumie powinno zatrzymac wczesniej - energia
    kinetyczna sie wytraca na kolejne zlamania.

    Najdalej za miesiac przenosza nas na sale ogolna chirurgii, lapiemy
    lacznosc z netem i kontynuujemy ten watek (spoko, spoko jeszcze bedzie
    aktywny) z pozycji eksperta.

    KJ

  • 405. Data: 2010-12-20 16:54:28
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Marnuję swój czas, bo twój mnie nie interesuje, ale zobaczymy, może będzie
    > z tego coś pożytecznego.

    Niby co?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 406. Data: 2010-12-20 16:59:16
    Temat: Re: sciagacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Gdy to co próbowałem przekazać, w podkreślam - dobrej wierze, było
    > nazywane kłamstwem, żenadą, złodziejstwem itd. a sam dowiedziałem się że
    > jestem chujem, chamem, idiotą itd

    Znowu klamiesz. Nikt nie nazwal Ciebie "chamem".

    > Ale nie rozumiem, czemu nie chcecie przyjąć do wiadomości zmian, które
    > zaszły?

    Ja chcialem, ale zaczales wyjezdzac z personalnymi docinkami.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 407. Data: 2010-12-20 17:04:13
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 17:54, Ivam pisze:

    > Niby co?

    W koncu odezwie sie jakis forowicz sikacza i powie zeby ladmin odpial
    bramke.
    Lovtza, jestem userem scigacz.pl, jestem dla ciebie wazniejszy od
    precli! odlacz ta jebana bramke!

    newrom
    PS. i nie sil sie na odpowiedz bo nie zobacze tych postow, a dyskusje
    mozemy kontuowac na najlepszym na swiecie forumie moturowym!
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me

  • 408. Data: 2010-12-20 22:08:42
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Roman Niewiarowskinapisal

    > W koncu odezwie sie jakis forowicz sikacza i powie zeby ladmin odpial
    > bramke.

    Na razie nikt się do mnie z forumowiczów nie odezwał ;)

    > Lovtza, jestem userem scigacz.pl, jestem dla ciebie wazniejszy od
    > precli! odlacz ta jebana bramke!

    Hhahahaha ;)

    > newrom
    > PS. i nie sil sie na odpowiedz bo nie zobacze tych postow, a dyskusje
    > mozemy kontuowac na najlepszym na swiecie forumie moturowym!

    A teraz skup się - nie napisałem nigdzie, że jest najlepsze:) Napisałem
    jedynie, że poziom kultury osobistej tam, jest wyższy niż tutaj. Nie
    przesadzaj z tymi komplementami, bo zapachniało wazelniarstwem.

  • 409. Data: 2010-12-20 22:21:16
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Czyli klamiesz. Nie tylko w moich oczach, ale kazdego kto uzywa serwera
    > news.neostrada.pl. Bo na tym serwerze slowo "cham" pojawia sie tylko i
    > wylacznie w Twoich postach.

    Czyli nie potrafisz posługiwać się wyszukiwarką,

  • 410. Data: 2010-12-20 22:30:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Znowu klamiesz. Nikt nie nazwal Ciebie "chamem".

    Znowu pierdolisz jak mały Kazio:

    "wiem, chamy zawsze zostają chamami ci po raz kolejny udowadniasz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

    > Ja chcialem, ale zaczales wyjezdzac z personalnymi docinkami.

    Aha:)