  • Data: 2010-12-21 16:00:44
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Tue, 21 Dec 2010 15:28:44 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Taka manualna kontrola trakcji? ;-)

    > Na wiosne chcialem odmlodzic tylny zacisk ale byl tak zapuszczony od
    > nieuzywania ze nie dalo sie wyjac trzpieni* wiec go moczylem w domu w
    > plynie hamulcowym a jezdzic trzeba bylo no to jezdzilem bez tylnego
    > hamulca i nawet niezauwazylem jego braku ;-) Chlopaki w CSP chcieli
    > przekonac wszystkich ze przy manewrach z mala predkoscia bezpieczniej
    > jest uzywac tylu, ja jednak nie potrafilem sie przyzwyczaic i pewnie
    > reszta tez nie ;-)

    Mi sie wygodnie jezdzi w korku dodajac jednoczesnie gazu i hamujac zamiast
    uzywac sprzegla. Nawet sobie zima wymienilem tylna tarcze na nowa od tego
    hamowania :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/