  • Data: 2010-12-17 15:12:27
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresznapisal

    > Mi się nie chce. ;-)

    No właśnie. A mi się chciało. Dlatego tak obstaję przy swoim bo liczby
    potwierdzają moją tezę.

    > W tym sezonie, to na tej grupie w ogóle zapanował marazm. Zresztą nie
    > tylko na tej, czytuję ze 3 inne i jest tam dokładnie to samo.

    Ale ja się nie dziwię że zapanował marazm. Skoro typowo motocyklowy wątek,
    jaki chciałem rozwinąć doprowadził do takiego bałaganu, to ja się nie
    dziwię, że ludzie szukających czegoś o motocyklach będę to miejsce omijali
    szerokim łukiem...

    > Myślę, że wystarczyło by zablokować możliwość odpowiadania na posty
    > starsze niż powiedzmy miesiąc-dwa, a to raczej nie wymagało by jakichś
    > wielkich nakładów pracy.

    To jest sensowny pomysł. Jeden z niewielu jakie tutaj padły. Ja jestem
    generalnie rzecz biorąc raczej łatwo osiągalny, adres redakcji też jest
    znany. Tyle tylko że NIKT i NIGDY z sensownymi wnioskami, z żadnymi
    zresztą, nie zwrócił się do redakcji.

    > Ten na Onecie to w ogóle masakra. Gazeta jest tylko trochę lepsza. Ale
    > większość ludzi i tak korzysta z ich serwerów niusowych poprzez
    > czytniki, jeśli tylko mogą.

    To kolejna rzecz na którą zwracałem uwagę. Im większy portal, tym większy
    pierdzielnik i zapanowanie nad tym jest po prostu niemożliwe.

    > Z tym ostatnim ja się nie zgodzę. Bo jest poziom i poziom. Czym innym
    > jest smętne ględzenie i uwagi w stylu "było, poszukaj w archiwum", a
    > czym innym "piepsz sie pokurwiencu".

    To prawda. Stare precle za moich czasów kojarzyłem z tym pierwszy, te
    dzisiejsze kojarzę z tym drugim.