  • 1. Data: 2010-03-18 15:41:08
    Temat: Odzyskiwanie danych.
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem, ze to nie dokonca odpowiednia grupa ale innej nie znalazlem.
    Probuje odzyskac jeden plik z dysku. Plik zostal usuniety a na tej partycji
    nie bylo nic grzebane.
    Probowalem juz chyba z 15 programow. Problem jest w tym, ze plik nie ma
    rozszezenia.
    Dlatego zaden program go nie widzi.
    Mecze wlasnie program EnCase uzywany podobno przez policje.
    Ale problem jest w tym ze ni ch..a nie wiem o co w nim chodzi.
    Ma ktos jakis pomysl jak odzyskac plik bez rozszezenia?
    I jeszcze jedno.
    Jak zrobic kopie binarna partycji aby mozna byloby grzebac na obrazie
    partycji a nie na fizycznym nosniku?

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 2. Data: 2010-03-18 18:49:15
    Temat: Re: Odzyskiwanie danych.
    Od: Abulafia <a...@p...fm>

    Maurycy123 pisze:
> [...]
    > nie bylo nic grzebane.
    > Probowalem juz chyba z 15 programow. Problem jest w tym, ze plik nie ma

    Witam,

    Probowałeś GetDataBack? Jak nie, to polecam... z doświadczenia :)

    Pozdrawiam,
    Abulafia

  • 3. Data: 2010-03-18 20:14:05
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Probowałeś GetDataBack? Jak nie, to polecam... z doświadczenia :)

    Probowalem ;-(
    EasyRecovery
    R-Studio
    eDATA Unerase
    Recuva
    PcFileRecovery
    O&O DiskRecovery
    I jeszcze pare innych.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 4. Data: 2010-03-18 20:24:26
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Maurycy123" napisał:

    > Probuje odzyskac jeden plik z dysku. Plik zostal usuniety a na tej
    > partycji
    > nie bylo nic grzebane.

    Jeśli obszar z plikiem nie został nadpisany to prościzna. FinalRecovery
    odzyska plik w kilka sekund. Chyba, że jest jakis ogromny. I nie ma
    znaczenia, czy ma rozszerzenie.

    > Jak zrobic kopie binarna partycji aby mozna byloby grzebac na obrazie
    > partycji a nie na fizycznym nosniku?

    Chyba najlepiej sklonować dysk na inny w trybu\ie RAW np. programem HDCopy,
    czy podobnym.

    Remek

    PS. Jeśli nie msz doświadczenia w odzyskiwaniu utraconych danych, to lepisj
    pytać przed "grzebaniem" piętnastoma programami i opisać dokładnie jaki plik
    (typ, rozmiar) i sposób jego usunięcia.

    Remek

  • 5. Data: 2010-03-18 20:49:22
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli obszar z plikiem nie został nadpisany to prościzna. FinalRecovery
    > odzyska plik w kilka sekund. Chyba, że jest jakis ogromny. I nie ma
    > znaczenia, czy ma rozszerzenie.

    Przezemnie na pewno nie zostal nadpisany. System ewentualnie mogl cos tam
    namieszac (jest to druga partycja nie systemowa).

    > Chyba najlepiej sklonować dysk na inny w trybu\ie RAW np. programem
    > HDCopy, czy podobnym.

    To wlasnie chcialbym wiedziec na przyszlosc.

    > PS. Jeśli nie msz doświadczenia w odzyskiwaniu utraconych danych, to
    > lepisj pytać przed "grzebaniem" piętnastoma programami i opisać dokładnie
    > jaki plik (typ, rozmiar) i sposób jego usunięcia.

    Jakies doswiadczenie mam. Specjalista jednak nie jestem.
    Jak go nie odzyskam to nic nie strace.
    To jest w ramach nauki i zbierania doswiadczen ;-)

  • 6. Data: 2010-03-18 23:33:54
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-03-18 16:41, Maurycy123 pisze:
    > Jak zrobic kopie binarna partycji aby mozna byloby grzebac na obrazie
    > partycji a nie na fizycznym nosniku?

    PhotoRec
    http://www.cgsecurity.org/wiki/PhotoRec

  • 7. Data: 2010-03-19 09:14:32
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
    partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

    napisz coś więcej o tym pliku. Rozszerzenie to pikuś. Ja zazwyczaj
    używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów.

    Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
    ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
    potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.

  • 8. Data: 2010-03-19 11:17:26
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
    partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

    To masz dobra nadzieje ;-)

    napisz coś więcej o tym pliku. Rozszerzenie to pikuś. Ja zazwyczaj
    używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów.

    Na partycji 100GB zostal zalozony 80GB plik.
    Zostal potem usuniety.

    Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
    ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
    potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.

    A czy Nero zrobi kopie binarna czy tylko kopie plikow ktore istnieja?
    Bo jak to drugie to nie ma to sensu.

  • 9. Data: 2010-03-19 20:05:41
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 21:14:05 +0100, maurycy123 napisał(a):

    > Probowalem ;-(
    > EasyRecovery
    > R-Studio
    > eDATA Unerase
    > Recuva
    > PcFileRecovery
    > O&O DiskRecovery
    > I jeszcze pare innych.

    Ostatnio miałem okazję zapoznać się z programem ZAR
    http://www.z-a-recovery.com/info.htm. W moim konkretnym przypadku dał
    sobie radę lepiej niż kilka innych komercyjnych programów.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 10. Data: 2010-03-19 20:31:43