  • Data: 2010-03-19 11:17:26
    Temat: Re: Odzyskiwanie danych.
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja mam tylko nadzieję, że nie instalowałes tego całego softu na
    partycji, na której masz dane do odzyskania ;-)

    To masz dobra nadzieje ;-)

    napisz coś więcej o tym pliku. Rozszerzenie to pikuś. Ja zazwyczaj
    używałem r-studio albo get data back i nie było żadnych problemów.

    Na partycji 100GB zostal zalozony 80GB plik.
    Zostal potem usuniety.

    Jeżeli chodzi o kopię partycji/dysku to może poprostu podepnij sobie
    ten dysk do innego komputera, stwórz jego obraz - nero dla przykładu a
    potem sobie zamontuj go przez deamona dla przykładu.

    A czy Nero zrobi kopie binarna czy tylko kopie plikow ktore istnieja?
    Bo jak to drugie to nie ma to sensu.