  • 11. Data: 2010-12-03 22:43:22
    Temat: Re: Odzyskanie zdjęć z karty...
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:idb394$mr0$...@n...onet.pl...

    > Niestety ja dostałem Kingstona do uratowania ;)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mikołaj

    Image Rescue odzyskuje dane nie tylko z kart Lexar'a ale i innych
    producentów również. Polecam wspomnianego w tym wątku przez Piotrne - PC
    Inspector Smart Recovery.
    Powodzenia

  • 12. Data: 2010-12-04 16:55:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Dec 2010, Mikołaj Tutak wrote:

    > Sprawdziłem ten i niestety wywala się przy analizie karty.

    Sprawdź ZAR.
    Licencja jest ciekawa - shareware, ale *dla funkcji odzyskiwania
    zdjęć* jest freeware, z okazji "wklejenia" byłego freewareowego
    poprzednika, autor tę funkcjonalność zostawił "darmową".

    Jak sama nazwa wskazuje, w trybie "ZAR" wykonuje "zero assumption",
    bierze paczki bloków i usiłuje z nich poskładać .JPG, .GIF itede.
    Bez względu na to, czy istnieją katalogi, partycje i reszta
    śmieci usiłująca opisać strukturę danych ;)

    Mi działał skutecznie, po prawdzie umiał poskładać takie cuda
    jak parugigabajtowy :P .JPG ze zdjęcia "prosto z aparatu", po
    prostu nie wykrył/źle wykrył koniec danych i pojechał po bandzie,
    ale skoro masz problem z analizą - to polecam!
    Tylko miejsce na odtworzenie wskaż mu na dysku na którym jest
    *duży* zapas! I zapuść na noc.
    :)
    Acha - z którymś chipsetem, a raczej jego driverem, któryś
    z używanych przeze mnie programów się "gryzł" - nie pamiętam czy
    to akurat był ZAR, ale jako że doświadczyłem tej nieprzyjemnej
    niespodzianki, w razie ujrzenia bugchecka polecam zajrzenie
    do FAQ. I znalezienie sobie innego komputera :P

    > Ciekawe czy to struktura karty go zabija czy Windows 7 ;)

    :)

    pzdr, Gotfryd