  • Data: 2010-11-05 20:31:41
    Temat: Re: Odzież
    Od: VeRTe <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odnosząc się do twojej wypowiedzi znalazłem buty na alledrogo, mógłbyś
    napisać co o nich sądzisz ??
    http://allegro.pl/buty-motocyklowe-sidi-strada-evo-r
    oz-43-rain-i1294592830.html#gallery

    KJ Siła Słównapisal

    > W dniu 2010-11-03 10:53, VeRTe pisze:

    >>> http://www.motorabat.pl/157-utika-steel-kurtka-uniwe
    rsalna.html,
    >>> http://www.motorabat.pl/427-halvarssons-gibli.html,

    > halvarsson jest OK.

    tml

    > rekawice to bym poprzymierzał sobie osobiscie w paru sklepach, bo to
    > kazdy ma inna reke, czasem ochraniacze sie nie uloza na rekach albo
    > jakis szew.

    > jako posiadacz kombi Berika powiem ze daj se spokoj z ich butami. To
    > jest jakis jednorazowy wybryk natury: buty Berika na szose - sam ich
    > kiedys szukalem do kompletu, ale nie znalazlem w Polsce.
    > Wg mnie jest to produkt marketingowy, szyty nie wiadomo gdzie...
    > lepiej poszukaj czegos z firmy ktora robi buty na moto od lat - sidi
    > itd...

    try.html