  • Data: 2010-11-02 20:58:05
    Temat: Re: Odzież
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "siny" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:iapr41$e8k$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "VeRTe" <kyuubi89@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    rsalna.html,
    ,

    > hey
    > wg mnie tylko rekawice nie wygladaja na dobre
    > nie widac zadnych protektorow na kostkach
    > pozatym kurtka i spodnie wygladaja ok
    > pamietaj tylko by zmierzyc w sklepie dokladnie i to ze skora sie rozlazi
    > jakies 10% po jakims czasie takze przymiezaj na koszulke

    Ja z tych wszystkich elementow zestawu tez bym kupil tylko rekawice (jezdze
    w kurtce Halvarsona).
    Oryginalny magazyn Halvarson jest w Gdansku, ale koles ktory go prowadzi
    jest max cierpliwy i bez problemow wymienia i wysyla rozmiary az do
    zadowolenia. Chocby z tego powodu kupuje u niego, bo ciezko juz znalezc
    takich ktorzy wciaz chca. Z ciekawosci napisze jeszcze ze na
    zeszlomiesiecznych warsztatach organizowanych przez Moto-Voyagera, to
    wlasnie on prowadzil czesc poswiecona ubraniom motocyklowym i po tym co tam
    uslyszalem, napisze: TO PASJONAT

    Erg