  • Data: 2010-11-02 12:43:51
    Temat: Re: Odzież
    Od: Vir <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pozwol ze skorzystam z twojego doswiadczenia. Jezdze drugi rok w HJC FG-15
    > za 800, powiedz mi czy jest on chuja warty i lepiej kupic sobie Schubertha
    > za 2600?

    Przydatność kasku można rozpatrywać w dwóch aspektach - w codziennym
    użytkowaniu i przy wypadku.

    Każdy kask sprzedawany w Polsce powinien spełniać normy narzucone przez
    Unię(pytanie, czy sama nalepka na kasku daje Ci taką pewność).

    A w codziennym używaniu tanie kaski rzeczywiście sporo odbiegają
    komfortem, trwałością, rozwiązaniami od kasków z górnej półki.

    Wiem, bo posiadam: i tani i średni i drogi

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka