eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOdwieczne pytanie-jakie zarowki?Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
  • Data: 2010-10-07 09:18:15
    Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
    Od: Don Pedro <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-06 19:05, Kuczu pisze:
    > W dniu 2010-10-06 18:49, Koczis pisze:
    >
    >> 1. duuuuzo szersza kiera(juz szukam co podejdzie i bedzie choc o te
    >> 5-7cm wezsze)
    >
    > Obetnij po 3 cm z kazdej strony i po problemie.

    Się śmiej - moje wrażenie po FZ1 było takie, że kiera to chyba prosto od
    taczek zaadaptowana.

    >
    >> ogolnie aby nie przekraczac 6 tys obr i jechac sprawnie to trzeba
    >> szybciej zmieniac biegi.
    >
    > Mi sie wydawalo ze raczej nie powinno sie schodzic ponizej 6 k rpm bo
    > tylko wtedy toto jedzie. No ale ja sie pewnie nie znam bo mam
    > ogranicznik na 5700 rpm.

    Hyhy, dlatego ja nie umiałem odnaleźć się na R6. Wyło toto, ale nie
    jechało. I do tego na pigmejów projektowane :)

    >
    >> 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie
    >> doszla do
    >> ogranicznika,
    >
    > Jak sie wali w zakrety to niedobrze.

    Miałem takie samo wrażenie na FZ1, tzn. że wali się w zakręty. Dodanie
    ciśnienia w przednim kole pomogło tylko niewiele. Podobnie schrzanione
    jak ongiś w jajku, tak samo dziwnie się prowadziło.

    pozdr
    DP
    TL-S

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: