    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Odtwarzanie po sieci
    Date: Tue, 24 Sep 2013 09:30:49 +0200

    Michal nabazgrał(a):

    > Wygrzebałem pudełko z odtwarzacza z szafy i masz rację: mam BD660
    > (co ciekawe wersja europejska jest zupełnie inna niż amerykańska
    > BD650/660 - inny sprzęt i ten jest na Mediateku ze zwykłym LAN.
    > Testowałem też przez parę dni w połowie 2011 r. BD670 na Broadcomie,
    > z Wifi+LAN, SmartTV i to jego miałem na myśli. Obraz lepszy niż BD660,
    > zwłaszcza upscalowanie DVD, ale nie odtwarza 3/4 tego, z czym gorszy
    > sprzętowo BD660 nie ma problemów.

    Mam BD660 i odpala wszystko oprócz płyt chodnikowych. Do tego mam PS3 i TV
    LG Smart 2013 i tam już tylko po DLNA serwer i jeśli nie są napisy wmuxowane
    i jako jedyne w pliku to nie da się odpalić napisów oraz zmienić ścieżki
    audio.

    Z wad BD660 to na razie zauważyłem że jest problem z przewijaniem plików MKV
    3D bo da się tylko x8 co daje nam bardzo długie czekanie jeśli skończyliśmy
    przed końcem do tego nie da się cofać. Przy plikach MKV 2D (standard) nie ma
    żadnych problemów.

    Z dodatków przydało by się sortowanie plików w katalogach bo rogi to jakoś
    losowo, zmiena wielkości i koloru fontów.