  • 1. Data: 2011-05-28 08:51:30
    Temat: Odszkodowanie z UFG
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam.

    15 marca miałem stłuczkę, nie z mojej winy. Wezwałem policję, bo sprawca
    coś kręcił o ubezpieczeniu i obiecywał że naprawi mi samochód na swój
    koszt. Policja spisała notatkę, sprawca dostał mandat a ja zostałem
    poinformowany że mogę zgłosić szkodę do mojego ubezpieczyciela a on ustali
    sobie gdzie sprawca jest ubezpieczony (czyli już wtedy policja wiedziała że
    sprawca nie ma OC, ja dowiedziałem się dopiero przy zgłaszaniu szkody)
    Pod koniec kwietnia dostałem pismo z PTU (mój ubezpieczyciel) datowane na
    15 kwietnia i informujące, że sprawę przekazują do UFG.
    Od tego momentu jest cisza. Dzwoniłem do UFG, przy ponad 30 próbach
    połączenia z działem szkód powiodło się zero. Oczywiście automat zachęca do
    wysyłania maili, wysłałem 7. Cisza.
    CZy UFG przysyła jakieś pismo informujące o przyjęciu dokumentów?
    sprawa ciągnie się już 2 i pół miesiąca, pieniędzy nie mam, jakichkolwiek
    informacji też nie.
    Czy ktoś miał podobną sytuację z UFG?

    Paweł
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2011-05-28 11:22:34
    Temat: Re: Odszkodowanie z UFG
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-28 08:51, Pawel pisze:
> [...]
    > sprawca nie ma OC, ja dowiedziałem się dopiero przy zgłaszaniu szkody)

    Dobrych parę lat temu miałem auto ubezpieczone (OC) w PZU i podobną
    sytuację. Sprawca nie miał OC, ale PZU kazało zgłosić szkodę do siebie,
    wyceniło i naprawiło (wybrałem wariant gotówkowy wtedy) szkodę w 3
    tygodnie. Nie wiem co się działo dalej, ale nie dostałem żadnego pisma
    więcej w tej sprawie - PZU wszystkim się zajęło, czyli dokładnie tak jak
    Ci powiedziała Policja. I żeby była jasność - nie miałem wtedy AC, więc
    nie było robione z AC z regresem tylko właśnie z UFG. Moim zdaniem
    powinieneś cisnąć PTU.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-05-28 11:34:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Ci powiedziała Policja. I żeby była jasność - nie miałem wtedy AC, więc
    > nie było robione z AC z regresem tylko właśnie z UFG. Moim zdaniem

    Obstawiam problemy - PTU to najgorszy ubezpieczyciel z którym dane mi się
    było zapoznać.
    Nawet jeśli szkoda była z winy ich klienta, to bez sądu się nie obeszło, a
    co dopiero gdy nie będzie z ich winy.

  • 4. Data: 2011-05-31 17:54:00
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Brawo. Winne było (jest) PTU.
    Nie przekazali dkomentacji do UFG i od poniedziałku wyjaśniają dlaczego.

  • 5. Data: 2011-05-31 21:08:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Brawo. Winne było (jest) PTU.
    > Nie przekazali dkomentacji do UFG i od poniedziałku wyjaśniają dlaczego.

    I czemu mnie to nie dziwi?
    Pisałem że tak będzie w każdym przypadku z tą firmą.