  • Data: 2012-11-09 20:31:28
    Temat: Re: Odszkodowanie dla pieszego
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.11.2012 10:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Mi się wydaje, że nie powinieneś mieć prawa publicznie się wypowiadać.
    > Bo bredzisz.

    na szczęście nie Ty o tym decydujesz. W tym akurat przypadku ja podałem
    przykład tego co mnie w życiu spotkało, a Ty docinasz tylko poto aby
    zaistnieć. Więc ewentualna decyzja o tym kto i co moze pisać, odebrała
    bi Ci to prawo.
    Link podany przez kolegę wyjaśnia wszystkie wątpliwości wątkotwórcy i
    basta. Mnie jednak nie daje spokoju, kwestia łatwości uzyskania
    odszkodowania i braku jakiejkolwiek kary dla sprawcy. Ot taki kolejny
    brak logiki. Wiem że można się "puknąć" autami w lesie i sporządzić
    odpowiednie oświadczenie - też przejdzie. Ale w takim przypadku jak to
    widzicie? Normalnie zgłaszam się w PZU że sąsiad mnie puknął lekko, noga
    mnie boli od miesiąca, lekkie obtarcie, poboli jeszcze 3 miesiące i 5
    tysiaków się należy? Pytam na serio jaka jest procedura. Bo jeśli tak
    jest, to ja się nie dziwię że mamy takie wysokie stawki OC

    ToMasz