  • Data: 2011-06-15 13:20:58
    Temat: Re: Odstapienie od umowy k-s
    Od: Mikołaj Jopczyński - Tychy Online <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-15 13:00, BrunoJ pisze:

    > zeby sie nie okazalo ze twoj mechanik rowniez o tym wie i na dobre serce
    > wymieni ci odplatnie pol auta.
    > Tak na serio, to napraw i jezdzij. I tak wlozysz w to auto sporo kasy na
    > biezaco, jak to bywa ze staruszkami. Tak naprawde to kluczem jest mechanik.
    > Dobry mechanik, a niekoniecznie znajomy. Ja mam szczescie miec 2w1, aczkolwiek
    > testowalem juz znajomych mechanikow, ktorzy mimo ze byli dobrzy, to
    > wykorzystywali moje dobre serce (czytaj naiwnosc) i zaczynali robic na mnie kase.

    To jest wlasnei problem. Go mam na miejscu i wiem, ze jest dobry, ale ze
    slownoscia, terminowoscia u niego jest po prostu masakra - a nie mam
    czasy i kasu zeby sprawdzac innych:(

    > Poza tym wierze ze skoro kupowales auto 'troche niesprawne' to wyrwales je za
    > znosna cene. Pozostaje wierzyc ze to sprzeglo faktycznie glownym problemem, a
    > nie odwracaczem uwagi (pokazuje sie jedna usterke, zeby ktos nie zwrocil uwagi
    > na inna znacznie powazniejsza).

    No tak, masz racje, wyrwalem je w dobrej cenie.

    > nie mniej o odstapieniu umowy k-s wg mnie zapomnij, nie masz argumentow a tak
    > naprawde powodow zeby to robic.

    Wszystkie posty mnie w tym niestety utwierdzily (a raczej potwierdzily
    moje zdanie, a obalily mechanika).

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | fax: 32 7 400 004 | gg: 311167

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
    Korzystaj z darmowego, bezprzewodowego Internetu: http://hotspot.tychy.pl