  • 1. Data: 2011-10-19 11:19:07
    Temat: Odrobina luksusu - oświetlenie
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Podaruj sobie odrobinę luksusu, mówią. No więc podarowałem sobie, tzn.
    zamontowałem do swojej Super Tenery xenony :). Rewelacja :D. Wreszcie
    widzę drogę przed sobą z dokładnością do każdej dziury - stare lampy tak
    bździły, że na nieoświetlonych odcinkach musiałem się wlec, a samochody
    nadjeżdżające z naprzeciwka dodatkowo mnie oślepiały. Teraz zawsze widzę
    drogę przed sobą, rozproszenie mam takie że po lesie można latać, w
    skręcie widzę gdzie jadę, a puszki jadące przede mną chętniej i szybciej
    niż kiedyś zjeżdżają na prawo. Pełen komfort :D

  • 2. Data: 2011-10-19 11:21:19
    Temat: Re: Odrobina luksusu - oświetlenie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl> wrote:
> [...]
    > skręcie widzę gdzie jadę, a puszki jadące przede mną chętniej i szybciej
    > niż kiedyś zjeżdżają na prawo. Pełen komfort :D

    Do ryflowanego szkla?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-10-19 11:22:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Do ryflowanego szkla?

    A do czego pijesz?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-10-19 11:33:54
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > A do czego pijesz?

    Chyba: z czego pijesz?

    KJ

  • 5. Data: 2011-10-19 11:36:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Chyba: z czego pijesz?

    Tylko z gladkiego.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2011-10-19 11:36:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 13:22:27 +0200 osobnik zwany Kamil Nowak
    'Amil' wystukał:

    > A do czego pijesz?

    a to zależy czy wutkę czy pifo

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 7. Data: 2011-10-19 11:38:08
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    AZ wrote:

    > Do ryflowanego szkla?

    Na razie tak. Założyłem lampy od Fiata 125, w zimie będziemy z kumplem
    (też ma taki zestaw) rozkminiać jak to zmienić. Myślę o zamówieniu
    gdzieś kloszy z pleksy do każdego reflektora bądź o zrobieniu jednej
    szyby do obu lamp.

  • 8. Data: 2011-10-19 11:39:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-10-19 13:36, AZ pisze:

    > Tylko z gladkiego.

    bez znaczenia:

    http://siłasłów.pl/index2.php?id=19

    Mgnienie 7.

    KJ Siła Mgnień

  • 9. Data: 2011-10-19 11:40:43
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    masti wrote:

    > Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 13:22:27 +0200 osobnik zwany Kamil Nowak
    > 'Amil' wystukał:

    > a to zależy czy wutkę czy pifo

    Piffo to najchętniej z butelki :D
    A propos, Masti, kiedyś się udzielaliśmy w wątku na warszawskiej na
    temat zasady ograniczonego zaufania, pamiętasz? Po zmianie świateł już
    mi tak nagminnie nie wyjeżdżają z podporządkowanej :)

  • 10. Data: 2011-10-19 11:40:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 13:33, KJ Siła Słów pisze:

    > Chyba: z czego pijesz?

    A to picie nie jest dla mientkich siurkow ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.