  • 11. Data: 2011-10-19 11:41:51
    Temat: Re: Odrobina luksusu - oświetlenie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl> wrote:

    > Na razie tak. Założyłem lampy od Fiata 125, w zimie będziemy z kumplem
    > (też ma taki zestaw) rozkminiać jak to zmienić. Myślę o zamówieniu
    > gdzieś kloszy z pleksy do każdego reflektora bądź o zrobieniu jednej
    > szyby do obu lamp.

    Lampy od Fiata 125... Yamaha :P Mozna tez szlifowac klosze na gladko:

    Ale nie wiem jak wtedy zachowa sie odblysnik przystosowany do pracy z
    ryflowanym szklem, pewnie wtedy zostaje soczewka.

    BTW. Tez mam xenony tyle ze fabrycznie mam gladkie szklo, nigdy wiecej
    nie wloze tam zwyklych zarowek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-10-19 11:47:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 13:41, AZ pisze:

    > Lampy od Fiata 125... Yamaha :P Mozna tez szlifowac klosze na gladko:

    Albo zamontowac lampy od golfa 2, wersja tjuninkowa z gladkim szklem.
    Swieci pieknie, jak donosza wierurki z najwiekszej dziury z Europie.
    Tylko nie wiem czy nie beda za duze do terefery, do afry niestety sa za
    duze :-/

    > BTW. Tez mam xenony tyle ze fabrycznie mam gladkie szklo, nigdy wiecej
    > nie wloze tam zwyklych zarowek.

    No i po co ten lans ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-10-19 11:57:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > bez znaczenia:
    >
    > http://siłasłów.pl/index2.php?id=19
    >
    > Mgnienie 7.

    Kurwa. No ja tez nie wiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-10-19 11:59:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Swieci pieknie, jak donosza wierurki z najwiekszej dziury z Europie.
    > Tylko nie wiem czy nie beda za duze do terefery, do afry niestety sa za

    A czy sam wlasciciel moglby sie pochwalic tjuninkiem tego moturu? Bo
    duzo sie o tym slyszalo ale fotki zadnej.

    > No i po co ten lans ?

    Bo lans jest teraz dzezi. Podobnie jak prawidlowa pozycja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-10-19 12:04:13
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 13:59, AZ pisze:

    > A czy sam wlasciciel moglby sie pochwalic tjuninkiem tego moturu? Bo
    > duzo sie o tym slyszalo ale fotki zadnej.

    Pewnie by mogl, jakby mu koza nie zjadla kabla od internetu ;)

    > Bo lans jest teraz dzezi. Podobnie jak prawidlowa pozycja.

    dzezi jest passe, a dzezi jest glamur. Czy jakos tak. Gildor sie na tym
    zna to pewnie uzupelni.

    pozdr
    newrom
    PS. a szaliczki w paski sa jeszcze modne w wielkim swiecie ?
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 16. Data: 2011-10-19 12:08:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-19 13:57, AZ pisze:

    > Kurwa. No ja tez nie wiem.

    Phi, też mi zagadka. Do etykietowania.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2011-10-19 12:08:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > dzezi jest passe, a dzezi jest glamur. Czy jakos tak. Gildor sie na tym
    > zna to pewnie uzupelni.

    To ja juz nic nie rozumiem.

    > PS. a szaliczki w paski sa jeszcze modne w wielkim swiecie ?

    Tylko w kolorach teczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-10-19 12:09:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Phi, też mi zagadka. Do etykietowania.

    Aha. Widzisz KJ, bylo zapytac na preclu.

    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

    Wez se zamontuj xenona w tej VFR.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-10-19 12:16:08
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 19.10.2011 13:40, Wojtek Sobociński pisze:
    > Po zmianie świateł już
    > mi tak nagminnie nie wyjeżdżają z podporządkowanej :)

    To oczywiste. Co nie ma świateł tego nie ma. Psychologiczny aspekt
    zakładania spodziewanej sytuacji z góry. Im słabsze światła też tym
    "chętniej" ludzie jadą na kolizyjnym.

    --
    Tom01

  • 20. Data: 2011-10-19 12:18:17