  • 21. Data: 2011-10-19 12:22:38
    Temat: Re: Odrobina luksusu - oświetlenie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-19 14:08, AZ pisze:

    > To ja juz nic nie rozumiem.

    Dlatego nie dosc ze kupiles kawasaki to jeszcze sie tego nie wstydzisz!

    > Tylko w kolorach teczy.

    ehh, zgnilizna moralna wielkiego miasta

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 22. Data: 2011-10-19 12:24:59
    Temat: Re: Odrobina luksusu - oı›wietlenie
    Od: Wojtek Sobociński <s...@N...vp.pl>

    Roman Niewiarowski wrote:

    > Albo zamontowac lampy od golfa 2, wersja tjuninkowa z gladkim szklem.
    > Swieci pieknie, jak donosza wierurki z najwiekszej dziury z Europie.
    > Tylko nie wiem czy nie beda za duze do terefery, do afry niestety sa za
    > duze :-/

    Za duże. Oryginalny reflektor ma rozmiar 144x75 a ten od golfa 178x82.
    Dlatego na razie są od kanciaka bo mają ten sam rozmiar :D

  • 23. Data: 2011-10-19 12:25:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Dlatego nie dosc ze kupiles kawasaki to jeszcze sie tego nie wstydzisz!

    Ja ze swojego Kawasaki jestem dumny i bede bronil dobrego slowa marki az
    po grob!

    > ehh, zgnilizna moralna wielkiego miasta

    A w krakowie zamiast szaliczkow sa koloratki, wiec jeden chuj. Niestety.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2011-10-19 12:58:07
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Phi, też mi zagadka. Do etykietowania.

    How it's made nie oglądają ;)

    --

    morghul

  • 25. Data: 2011-10-19 13:19:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-10-19 14:09, AZ pisze:

    > Aha. Widzisz KJ, bylo zapytac na preclu.

    > Wez se zamontuj xenona w tej VFR.

    Ale po co ? One nie wychodzą z fabryki z popsutymi światłami jak reszta :)
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2011-10-19 13:20:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-19, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Ale po co ? One nie wychodzą z fabryki z popsutymi światłami jak reszta :)

    To czemu masz swieczke w sygnaturce? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2011-10-19 15:07:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 13:40:43 +0200 osobnik zwany
    Wojtek Sobociński wystukał:

    > Piffo to najchętniej z butelki :D
    > A propos, Masti, kiedyś się udzielaliśmy w wątku na warszawskiej na
    > temat zasady ograniczonego zaufania, pamiętasz? Po zmianie świateł już
    > mi tak nagminnie nie wyjeżdżają z podporządkowanej :)

    no widzisz :)
    Dobrze, że nie jesteśmy na pms boby Ci wytłumaczyli, że to wina
    zbrodniczej ustawy nakazującej świecenie :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 28. Data: 2011-10-19 16:59:57
    Od: "Motocyklista 250ccm" <n...@h...com>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@N...vp.pl> napisał w
    wiadomości news:j7mbnj$ptl$1@inews.gazeta.pl...
    > Podaruj sobie odrobinę luksusu, mówią. No więc podarowałem sobie, tzn.
    > zamontowałem do swojej Super Tenery xenony :). Rewelacja :D. Wreszcie

    jakieś fotki posiadasz?

  • 29. Data: 2011-10-19 17:21:29
    Temat: Re: Odrobina luksusu - o??wietlenie
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Wojtek Sobociński pisze:

    > Za duże. Oryginalny reflektor ma rozmiar 144x75 a ten od golfa 178x82.
    > Dlatego na razie są od kanciaka bo mają ten sam rozmiar :D

    A nie rozważałeś takich małych dodatkowych xenonów produkowanych przez
    Touratech?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2011-10-19 19:00:16
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 19 Oct 2011 14:24:59 +0200, Wojtek Sobociński
    <s...@N...vp.pl> wrote:

    > Za duże. Oryginalny reflektor ma rozmiar 144x75 a ten od golfa 178x82.
    > Dlatego na razie są od kanciaka bo mają ten sam rozmiar :D

    No to projektory od E30 będą w podobnym rozmiarze.

    r.