  • 21. Data: 2010-10-01 13:58:58
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 01 Oct 2010 12:48:14 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    > Zaorać to może nie, ale ktoś kto na Włókniarzy synchronizuje światła to
    > powinien jakiś pług na plecy dostać. Czerwona fala...

    To się nazywa ,,uspokojenie ruchu'' i chyba jest częścią
    większego planu p.t. 60km/h i fotoskody.

    r.
    _____________

  • 22. Data: 2010-10-01 14:03:40
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Oct 2010 04:11:32 -0700 (PDT), tadek
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    > odszkodowanie dla mnie łaskawie "w drodze wyjątku" zgodzili się na 3
    > lata do pierwszego przeglądu. Do czasu jak nie będzie RZETELNYCH
    > konkursów na stanowiska w administracji publicznej nie będzie

    Nie będzie, bo te stołki są potrzebne do obsadzania partyjnymi
    funflami.

    r.
    _____________

  • 23. Data: 2010-10-01 14:04:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 1 Oct 2010 11:43:32 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale czynny codziennie 8-16, czy 8-20 ?

    8-16, we wtorek 9-17. Tu się niewiele zmieniło. Zresztą kiedyś
    na stronach urzędu MŁ była ankieta, czy należy przedłużyć
    godziny pracy urzędów. Ankieta oczywiście poległa, bo urzędasy
    namiętnie klikały że nie.

    > Jeszcze rozumiem jakas mala gmine, w ktorej "caly urzad zamykamy o
    > 16", ale w Lodzi pewnie jak we wrocku - jest tych okienek ze 30, to
    > czemu
    > nie moga pracowac zawsze na dwie zmiany ?

    Bo ,,urzędnik też człowiek i chce mieć czas wolny''. I takie
    komentarze były pod artykułem dotyczacym przedłużenia czasu
    otwarcia urzędów. Oczywiście z adresów UML-u ;)))

    r.
    _____________

  • 24. Data: 2010-10-01 15:29:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w
    >2 lata temu rejestrowałem w łódzkim W.K. [...]
    >Do czasu jak nie będzie RZETELNYCH
    >konkursów na stanowiska w administracji publicznej nie będzie
    >fachowości bez względu która opcja rządzi.

    Tylko jak sobie wyobrazasz rzetelny konkurs ?
    Wygra stary dyrektor, bo ma w papierach najdluzszy staz na
    najbardziej odpowiednim stanowisku :-)

    Urzadzic egzamin ze znajomosci obowiazujacych przepisow ? Dyrektor
    niekoniecznie od tego jest, ma dzial prawny, moze wynajac prawnika,
    moze przeczytac ustawe dopiero jak zajdzie potrzeba.

    Jak to w zyciu :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-10-01 15:32:36
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-01 13:58, Robert Rędziak pisze:

    > To się nazywa ,,uspokojenie ruchu'' i chyba jest częścią
    > większego planu p.t. 60km/h i fotoskody.
    Jak słyszę to uspokojenie ruchu to mi się DK94 między Krakowem a
    Olkuszem przypomina i mi ciśnienie rośnie. Podobnie
    Puławy-Parchatka-Kazimierz Dln. TO może jest fajne jak się jeździ 15kkm
    rocznie ale dla mnie (14 mies i 78kkm) to jest jakaś masakra:(
    A ze skodami to tam macie fajnie, czasem dwie chodzą po Włókniarzy każda
    w inną stronę:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 26. Data: 2010-10-01 15:38:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-01 13:30, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Poniekąd uzasadnione. Włókniarzy robi za obwodnicę Łodzi, ale problem
    > polega na tym, że później wlatuje się do Zgierza, albo na
    > Pabianice/Katowice. Tam drogi są już o trochę mniejszej przepustowości.
    > Aby uniknąć zakorkowania wylotów na amen, korkują Włókniarzy po trochu.
    > Co oczywiście jest jak pudrowanie syfa, ale jakieś tam efekty daje.

    No to fakt, Zgierz potrafi wyprowadzić z równowagi. Kiedyś z Lublina na
    Poznań czy dalej latałem tak by zahaczyć o Łódź (sentyment mam bo tam
    kiedyś mieszkałem) a teraz robię wszystko by unikać dużych miast. I
    prawdę mówiąc strategia unikania dróg "czerwonych" przynosi znacznie
    mniej stresującą jazdę: fotografów prawie brak, videorejestratorów też a
    i ruch mniejszy. Minusem jest konieczność przelatywania przez jakieś
    mieściny ale koniec końców wolę to niż gonić szybko od korka do korka.

    > Alternatywnych dróg jest trochę - ale to trzeba *przed* wyjazdem popatrzeć
    > na mapie jak to objechać, nie bać się płyt betonowych/lekkiego off-road'u,
    > i dobrze opisać trasę "pierwsza w prawo, druga w lewo, itd." No i
    > oczywiście dla pojazdów pow. 3.5 t nie ma alternatywy :)

    Ja nie wiedziałem, ale jak zobaczyłem co się dzieje na Pabianickiej to
    pierwsza w prawo i "tam musi być jakaś cywilizacja":) A i off-road był
    przy okazji...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050