eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypytanie o jeden żabek :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 22

  • 11. Data: 2010-08-03 20:58:43
    Temat: Re: Odp: pytanie o jeden żabek :)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>


    >> Ja nigdy tego nie doświadczyłem, ale z pewnością jak podasz pojemność
    >> silnika
    >> i markę/typ wozu, to odezwą się może właściciele takich przypadków.
    >> S.
    >
    > Sory, że tego nie uczyniłem.
    > Vectra A 1.6i
    > Silnik X16Sz, benzyna, poj

    to jest silnik bezkolizyjny więc nic się nie stanie nawet jak się całkiem
    urwie, przestawiony o jeden ząbek będzie najprawdopodobniej zmulony,

    brat


  • 12. Data: 2010-08-03 21:19:55
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 3 sierpień 2010 roku (wtorek) gdy o godz. 20:45, wszystkim znany
    *venioo* napisał(a):

    >
    > A filtr paliwa kiedy wymieniales? Kosztuje grosze, a na pewno nie
    > zaszkodzi wymienic. U mnie w oplu przy silniku c20ne samochod po
    > puszczeniu gazy dziwnie sie krztusil, jakby odciecie bylo, jakos
    > mulowato na gaz reagowal. Okazalo sie, ze filtr tak zasyfiony, ze ustami
    > nie dalo sie przedmuchnac :)

    Nie wiem czy to ma znaczenie bo jest jednakowy w zachowaniach zarówno dla
    beznyzny jak i LPG.
    Zastanawia mnie tylko ta zbieżność czasowa wymiany rozrządu. Przypadek czy
    sedno sprawy?
    --

    Pozdrawiam
    ---------------
    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei


  • 13. Data: 2010-08-03 21:25:27
    Temat: Re: Odp: pytanie o jeden żabek :)
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 3 sierpień 2010 roku (wtorek) gdy o godz. 20:58, wszystkim znany
    *bratPit* napisał(a):


    > to jest silnik bezkolizyjny więc nic się nie stanie nawet jak się całkiem
    > urwie, przestawiony o jeden ząbek będzie najprawdopodobniej zmulony,
    >
    > brat
    I ja go włąsnie tak odbczuwam. Niby pracuje równo ale .. tak jakby miał
    mniej mocy i wieksze spalanie. Jesli zanudzam to wybaczcie ale nigdzie nie
    natknałem sie na informacje w zakresie nazwijmy to "czułości" na
    przestawienie paska. Owszem były informacje typu jak przestwiony - to wtedy
    ... ale nie było żadnej informacji jak to zalezy od "przestawienia".


    Pozdrawiam
    ---------------
    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei


  • 14. Data: 2010-08-03 21:37:00
    Temat: Odp: pytanie o jeden żabek :)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Nie wiem czy to ma znaczenie bo jest jednakowy w zachowaniach zarówno dla
    > beznyzny jak i LPG.
    > Zastanawia mnie tylko ta zbieżność czasowa wymiany rozrządu. Przypadek czy
    > sedno sprawy?
    Mi gość przeciął przewody zasilające od LPG przy wymianie sprzęgła.
    Potem skręcił i zaizolował. Sprzęgło potem było o.k., ale
    pół roku jeżdżenia na bardzo bogatej mieszance i ubogim portfelu,
    aż sam musiałem sobie znaleźć przyczynę po bezskutecznym objeżdżaniu innych
    fachowców.
    Może u kolegi też przy okazji jakiś wężyk od czujnika podciśnienia fachowiec
    zapomniał podłączyć.
    Trudno mi sobie wyobrazić błędne założenie paska przez kogoś kto się na tym
    zna.
    Jednak jeśli to było po wyjeździe z zakładu, to niech się martwi mechanik.
    Zalecam 100% obecność w poszukiwaniach przyczyny,
    bo inaczej gośc znajdzie przyczynę rzeczywistą, a każe zapłacić za
    rachunkową,
    często fikcyjną.

    S.


  • 15. Data: 2010-08-03 21:51:17
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-08-03 18:43, xxxx pisze:
    >
    > Sory, że tego nie uczyniłem.
    > Vectra A 1.6i
    > Silnik X16Sz, benzyna, poj
    >

    A poziom wolnych obrotow? Nie sa nizsze?


    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia


  • 16. Data: 2010-08-03 22:27:49
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3rfvoqa1jmf3$.dlg@axxa.post...
    > Witam.
    > Interesuje mnie sprawa objawów jakie winienem zaobserwować w przyapdku
    > gdyby rozrząd "przestawił się" o jeden ząbek.
    > Pomijam przyczynę przestawienia.
    > Za odpowiedzi - dziekuję.
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam

    Bedzie zmulony, ciezko odpalal.

    PZDr
    Adam


  • 17. Data: 2010-08-03 22:31:11
    Temat: Re: Odp: pytanie o jeden żabek :)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>


    >> to jest silnik bezkolizyjny więc nic się nie stanie nawet jak się całkiem
    >> urwie, przestawiony o jeden ząbek będzie najprawdopodobniej zmulony,

    > I ja go włąsnie tak odbczuwam. Niby pracuje równo ale .. tak jakby miał
    > mniej mocy i wieksze spalanie. Jesli zanudzam to wybaczcie ale nigdzie nie
    > natknałem sie na informacje w zakresie nazwijmy to "czułości" na
    > przestawienie paska. Owszem były informacje typu jak przestwiony - to
    > wtedy
    > ... ale nie było żadnej informacji jak to zalezy od "przestawienia".

    cóż, bez skontrolowania fizycznie nie wydumasz, trzeba zdjąć obudowę, wziąć
    klucz, kręcić wałem do ustawienia znaków na wale i wałku rozrządu, na
    obudowie są znaki i do nich mają być ustawione koła zębate, filozofii tam
    nie ma żadnej, a pewnie w necie jest mnogo manuali (i bliźniaczego X16SZR),

    brat


  • 18. Data: 2010-08-03 22:40:25
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-08-03 17:19, xxxx pisze:
    > Witam.
    > Interesuje mnie sprawa objawów jakie winienem zaobserwować w przyapdku
    > gdyby rozrząd "przestawił się" o jeden ząbek.
    > Pomijam przyczynę przestawienia.
    > Za odpowiedzi - dziekuję.
    >

    Dawno dawno temu na skutek odpadnięcia kawałka koła z pompy wody
    przeskoczył mi rozrząd o 2 "żabek". Pacjent to Omega A 2.0 silnik
    C20NE 118 KM, 8 zaworów, na pełnym wtrysku. Zadziałało tak, że auto
    straciło moc i od dołu to jeszcze jako tako, ale jak wchodziło na
    obroty to koniec. I zsuwający się pasek wyfrezował w plastikowej
    obudowie rozrządu jakiś wzorek.


  • 19. Data: 2010-08-03 23:47:49
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-08-03 22:40, megrims wrote:
    > I zsuwający się pasek wyfrezował w plastikowej
    > obudowie rozrządu jakiś wzorek.

    może KOPYTKO? :D



  • 20. Data: 2010-08-03 23:56:47
    Temat: Re: pytanie o jeden żabek :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    xxxx pisze:
    > Witam.
    > Interesuje mnie sprawa objawów jakie winienem zaobserwować w przyapdku
    > gdyby rozrząd "przestawił się" o jeden ząbek.
    > Pomijam przyczynę przestawienia.
    > Za odpowiedzi - dziekuję.
    >

    Przyspieszenie rozrządu o jeden ząbek skutkuje tym że samochód na
    niewielkich obrotach (tak do 2000-2500) zbiera się nawet lepiej niż z
    prawidłowo ustawionym rozrządem, potem jednak traci moc. Na wysokich
    obrotach (4500+) już kompletna padaka. Powyżej 5500 nawet na luzie się
    nie wkręcał.

    Opóźnienie rozrządu o jeden ząbek powoduje ogólną słabość silnika, tyle
    że wraz ze wzrostem obrotów silnik robi się coraz mocniejszy.
    Na wolnych obrotach silnik pracuje niestabilnie, bardzo łatwo go zdusić
    przy ruszaniu.

    Na podstawie benzynowego 1.2 16V

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: